هفته هفتم لیگ برتر از دیروز استارت خورد و امروز با بازی‌های حساسی ادامه می‌یابد. در یکی از این بازی‌ها ذوب آهن و شهرخودرو که هفته خوبی را پشت سر نگذاشتند و هر دو تیم از جام حذفی کنار رفتند به دیدار هم می‌روند.

قدس آنلاین: حالا گل محمدی و منصوریان در حالی با یکدیگر بازی دارند که این بازی برای هر دو مربی اهمیت زیادی دارد. گل‌محمدی امیدوار است با بردن تیم سابقش، نه تنها خاطره باخت هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان را پاک کند بلکه فاصله کمش با تیم‌های صدرنشین لیگ را حفظ کند. آن طرف میدان هم سرمربی ذوب آهن می‌داند که اگر مقابل شهرخودرو شکست بخورد ممکن است جایگاهش روی نیمکت این تیم را از دست بدهد و به همین دلیل تمام تلاشش را می‌کند تا از یحیی و شاگردانش امتیاز بگیرد.

در دیگر دیدار حساس امروز استقلال و سایپا در شرایطی به مصاف هم می‌روند که مکان این بازی دیروز بارها از آزادی به شهرک قدس و بالعکس تغییر کرد. برای استراماچونی بازی‌هایی چون سایپا نقطه اتکایی برای بالا کشیدن تیم از منطقه بحران است. آبی‌ها در حال حاضر در دو بازی گذشته پیروز بوده‌اند و اگر بتوانند امروز هم دست پر از میدان خارج شوند اوضاعشان در جدول سر و سامان خواهد گرفت.

امروز سپاهان و تراکتور هم که در بالای جدول شانه به شانه هم می‌روند به ترتیب در سیرجان و قائمشهر میهمان هستند. از دست دادن امتیاز توسط این دو تیم مقابل گل گهر و نساجی آرزوی تیم‌های تعقیب کننده است.

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸

نساجی مازندران-      تراکتور        

۱۵:۳۰

گل گهرسیرجان- سپاهان     

۱۶:۳۰

سایپا -استقلال         

۱۶:۴۵

ذوب آهن- شهر خودرو       

۱۶:۵۰

نفت‌ مسجدسلیمان      - شاهین شهرداری‌ بوشهر    

۱۷:۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.