یزد - مدیر امور آب و فاضلاب اردکان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵ هزار متر مکعب آب شرب از طریق ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان توزیع شد .

تامین ۶۵ هزار متر مکعب آب  شرب از طریق ایستگاه برداشت آب در اردکان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد ، داود مخلصی اظهار داشت : در حال حاضر آب شرب شهر اردکان با جمعیت بیش از ۹۰ هزار نفر ، از طریق آب انتقالی ، ۱۲حلقه چاه آب شرب  و ۳۰  ایستگاه برداشت آب تامین می شود در راستای تامین آب شرب با کیفیت مطلوب برای شهروندان ، ۳۰ ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان راه اندازی شده که در سال جاری ۶۵ هزار متر مکعب آب از این طریق توزیع شده است .

وی توجه به بحث تامین و توزیع آب با کیفیت بالا را از مسائل حائز اهمیت در این شهرستان دانست و افزود : مرمت و بازسازی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی با اعتبار چهار هزار میلیون ریال  و آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال از اقدامات صورت گرفته توسط آبفای اردکان در شش ماه گذشته می باشد .

مخلصی تصریح کرد : در راستای کاهش هدررفت آب ، در سال جاری ۴۶۶ متر شبکه آبرسانی در سطح شهر اصلاح ، ۱۱۲ فقره کنتور خراب تعویض و ۵۹۲ مورد حوادث شبکه و انشعاب آب رفع شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.