رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: تعداد ۵ چادر سیار در مکانهایی مانند فلکه آب و میدان شهدا، نواب و...مستقر می کنیم تا بتوانند در این مکان ها نان های تازه و بسته بندی را با قیمت دولتی در اختیار زائران قرار دهیم.

نانوایی های اطراف حرم تعطیلی ندارند

مصطفی کشتگر رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در گفتگو با قدس آنلاین در این خصوص گفت: با توجه به اعلام اتحادیه نانوایان هیچ کدام از نانوایی های اطراف حرم به هنیچ عنوان اجازه تعطیلی در ایام دهه آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) را نخواهند داشت و باید در تمام ۲۴ ساعت در جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران این ایام فعال باشند.

وی افزود: با توجه به همکاری اداره غله به همه این نانوایی ها اعلام شده که آرد مورد نیازشان برای این ایام را بدون کمترین مشکلی فراهم و در اختیارشان قرارخواهد گرفت که هیچ مشکلی برای تامین نان زائران و مجاروان این ایام نداشته باشیم.

کشتگر گفت: با توجه به ورود زائران زیادی که در این ایام به مشهد مشرف می شوند و طبق پیش بینی ها انجام شده از آن جایی که ممکن است برای تامین نان زائران و هیات مذهبی در این ایام با مشکلاتی مواجه شویم تدابیری اندیشیده شده تا منهای دو کانکسی که ازگذشته در این مکان ها مستقر بودند تعداد ۵  چادر سیار در مکانهایی مانند فلکه آب و میدان شهدا، نواب و...مستقر می کنیم تا بتوانند در این مکان ها نان های تازه و بسته بندی را با قیمت دولتی در اختیار زائران قرار دهیم.

وی ادامه داد: هر ساله به صورت خود جوش نانوایان اعلام آمادگی می کردند که در مکانهایی مانند میقات الرضا، امان آباد و...دستگاه های سیاری در مسیر زائران پیاده قرار دهند و امسال هم یک چنین برنامه هایی را در نظر داریم که با توجه به هماهنگی های انجام شده برای تامین آراد این ایستگاه ها اقدامات لازم انجام شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.