البرز- دبیر هیئت هندبال استان البرز گفت: مشکلات مالی مانع حضور تیم های استان در لیگ های کشوری شده است و در فصل جدید تیمی از این استان در این رویداد شرکت نخواهد کرد.

مشکلات مالی مانع حضور نمایندگان هندبال البرز در لیگ‌های کشوری

مرتضی خادمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:در سال های قبل با تلاش هندبالیست ها وکادر فنی آنها تیم بانوان به لیگ برتر رسید و آقایان در لیگ یک حضور یافت.

وی افزود: متاسفانه در فصل جدید مسابقات امکان حضور این تیم ها به دلیل نبود منابع مالی و اسپانسر مهیا نیست و فرصتی برای معرفی ظرفیت های هندبال البرز وجود ندارد.

خادمی با اشاره به اینکه لیگ های استانی و مسابقات مختلف در سطح استان با همه محدودیت ها انجام شده است گفت: در چندین نوبت میزبان مسابقات منطقه ای بوده ایم و در تمامی آنها تیم های البرز روی سکو بوده اند.

دبیر هیئت هندبال البرز به حضور تیم های منتخب استان در المپیاد استعدادهای برتر کشور اشاره کردو گفت: در این رویداد مهم دو هندبالیست البرز موفق به حضور در اردوی تیم های ملی شدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه این هیات با حضور رییس فدراسیون گفت: اعضا مطالبات و خواسته های خود را در این مجمع مطرح کردند و پیگیر تحقق آن هستند و انتظار می رود با تعاملات لازم و حمایت های اداره کل ورزش استان بتوانیم این خواسته ها را جامه عمل بپوشانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.