مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با انعقاد ۱۰۲ قرارداد، ۴۱ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به آنان واگذار شد.

شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ۴۱ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران واگذار کرد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بینالود افزود: بیشترین تعداد واگذاری اراضی در سال جاری مربوط به صنایع غذایی و شیمیایی در شهرک‌های صنعتی مشهد، کلات، تربت حیدریه و چناران بوده است.

وی ادامه داد: کل مبلغ این ۱۰۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی سه هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی برای هزار و ۸۷۱ نفر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شرایط مناسبی برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده است به طوری که واگذاری زمین در مناطق کمتر توسعه یافته به صورت ۱۵ درصد نقد با اقساط ۳۶ ماهه و در مناطق برخوردار با ۳۰ درصد نقد و اقساط ۳۰ ماهه انجام می‌شود.

مهدی زاده افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می دهد تا واحدها بدون دغدغه به تولید و فعالیت مشغول باشند.

مجموع زمین‌های در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی هشت هزار و ۶۰۰ هکتار است که عملیات اجرایی در پنج هزار و ۴۰۰ هکتار آن انجام گرفته که از این میزان ۶۰۰ هکتار به واحدهای صنعتی تعلق دارد.

دو هزار و ۵۶۹ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی مستقر هستند که در مجموع ۴۳ درصد از واحدهای صنعتی، ۲۳ درصد از سرمایه گذاری صنعتی و ۳۹ درصد از اشتغال صنعتی استان را در اختیار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.