همدان_ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از اختصاص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه سد نعمت‌آباد این شهرستان خبر داد.

اختصاص۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام سد نعمت آباد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده در جلسه بررسی  پروژهای شهرستان اسدآباد گفت: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام سد نعمت آباد اختصاص یافته و چند روز پیش تخصیص این اعتبار نیز ابلاغ شده است که امیدواریم با پیمانکار موجود و سایر پیمانکاران این پروژه را به بهره برداری برسانیم. 
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی پروژه سد نعمت آباد گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل پروژه کافی بوده و به طور قطع برای سال آینده پروژه سد نعمت آباد به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید. 
ستوده ادامه داد: دشت اسدآباد جزء دشت هایی است که افت منابع زیرزمینی دارد که عمده ترین مصرف کننده بخش کشاورزی است. 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: علیرغم کمبود منابع آب زیرزمینی در شهرستان سعی کردیم که آب مصارف گلخانه ها را که جزء سند راهبردی استان هستند تامین کنیم . 
وی افزود: نصب کنتور های هوشمند از اولویت های ما است و خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در شهرستان اسدآباد تاکنون تعداد ۶۶۸ دستگاه کنتور هوشمند نصب شده است که اسدآباد پیشرو در این اقدام در بین شهرستانهای دیگر بوده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.