مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۵۶ پایگاه و ۸۹ آمبولانس در تمام نقاط مشهد آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

۸۹ دستگاه آمبولانس آماده خدمت رسانی به زائران دهه پایانی صفر

محمد علیشاهی مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در توضیح برنامه های مرکز اورژانس مشهد برای ایام پایانی صفر و شهادت امام رضا(ع) به خبرنگار قدس آنلاین گفت: مرکز اورژانس مشهد از یک روز قبل از اربعین تا انتهای ماه صفر همه پایگاه های ما چه شهری و چه جاده ای در حال آماده باش هستند. ولی در دو روز خاص شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا(ع) هم در ۲۵ نقطه در چهار مسیر منتهی به حرم مطهر جمعا ۴۲ دستگاه امبولانس و موتور آمبولانس را در مسیر عزاداران استقرار خواهند داشت و من و همکارانم هم به مانند دیگر ایام و مناسبت ها نظارت مستقیم بر روند انجام ماموریت‌های پایگاه‌ها توسط حوزه مدیریت حوادث انجام خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پایگاه های جاده ای هم در ۱۸ نقطه به فاصه ۳۰ کیلومتر از هم در حال آماده باش هستند و در مسیر حرکت زائران حاضر هستند تا در صورت نیاز کمک رسانی داشته باشند. همچنین کارشناسان اورژانس ۱۱۵ با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد جهت مدیریت و راهوری آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در حوزه ترافیک شهر و افزایش تعداد اپراتورهای پاسخگو در این ایام انجام می‌شود.

علیشاهی افزود: در این روزها از توان صد درصدی عملیاتی پرسنل با لغو مرخصی ها و آماده باش نیروها بهره مند خواهیم شد تا در صورت نیاز جهت هر گونه حادثه احتمالی از این افراد استفاده کنیم.

روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک دستگاه اورژانس هوایی و یک دستگاه اتوبوس امبولانس هم در کنار همه این امکانات در آماده باش کامل است که در صورت نیاز بتوانیم از آن استفاده کنیم. در حال حاضرجمعا در ۵۶ پایگاه و ۸۹ آمبولانس در تمام نقاط مشهد آماده خدمت رسانی  به زائرین هستند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.