رئیس اتاق اصناف مشهدگفت: قیمت نان در مشهد تا پس از دهه آخر صفر افزایش و یا اصلاح نخواهد داشت.

قیمت نان تا پس از دهه آخر صفر ثابت خواهد بود

محمود بنانژاد  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه مجوزی بابت افزایش  قیمت  نان در نانوایی های یارانه ای و نیمه یارانه ای  شهر مشهد صادر نشده است.

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش یا اصلاح قیمت ها در نان به بعد از مراسم دهه آخر صفر موکول شده است، تصریح کرد: از این رو این نوع نانوایی ها حق هیچ گونه افزایش قیمت نان را ندارند و اگر افزایشی را به صورت خود سرانه انجام داده اند گران فروشی مرتکب شده و تخلف کرده اند که  اقدام آنها پیگرد قانونی خواهد داشت. از طرفی نانوایی های آزاد پز نیز باید قیمت های خود به همراه وزن  چونه را به صورت شفاف و مشخص در معرض دید زائران و مجاوران قرار بدهند که اجتناب از این تصمیم نیز تخلف محسوب می شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: زائران و مجاوران در هر نقطه از شهر مشهد که با گران فروشی در موضوع نان مواجه شدند، بلافاصله موارد را با شماره تلفن ۱۲۴گزارش کنند تا بازرسان ما در کوتاهترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کرده و تخلفات را مورد بررسی قرار دهند.

بنانژاد با بیان اینکه برای خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر ، آرد یارانه ای  به اندازه کافی در اختیار نانوایی های شهر مشهد بویژه نانوایی های اطراف حرم مطهر قرار خواهد گرفت، ادامه داد: برای نانوایی هایی که با گران فروشی و یا کم فروشی در صدد تضییع حقوق زائران و مجاوران باشند مواردی نظیر قطع سهمیه ارد در نظر گرفته شده است. از این رو به نانوایی های سطح شهر مشهد توصیه اکید می شود که در راستای تکریم زائران امام رضا(ع)  که در دهه اخر صفر رشد قابل ملاحظه ای دارند و مجاوران این حضرت انصاف را رعایت کنند و قدر دان همسایگی با امام مهربانی ها باشند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.