البرز- با رأی اعضای مجمع، منوچهر خسروزاده به عنوان رئیس جدید هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز انتخاب شد.

معرفی رییس جدید هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی البرز

به گزارش قدس آنلاین، این مجمع عصر روز دوشنبه باحضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و اعضای مجمع هیئت استان البرزبرگزار شد.

در این مجمع منوچهر خسرو زاده و علیرضا طهان دو کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که با برگزاری فرایند انتخابات، منوچهر خسروزاده با کسب ۸ رأی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز انتخاب و منصوب شد. همچنین علیرضا طهان دیگر کاندیدای حاضر در مجمع، حائز ۴ رأی شد.

رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی پس از معرفی متولی جدید هیئت استان با بیان این که انتظارات از ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز بیش از شرایط فعلی است، بر لزوم اتحاد و وحدت رویه هیئت تأکید کرد.

مجتبی جوهری گفت: اعضای مجمع هیئت استان البرز تماما افرادی توانمند و از قهرمانان کشور در رشته های مختلف ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی هستند که همین مسئله به توسعه این ورزش در البرز کمک شایانی خواهد کرد.

وی با بیان این که متأسفانه در البرز به دلیل ضعف هیئت قبلی، وقت رشد ورزش پهلوانی کمی هدر رفته است افزود: توقع و انتظارات ما از ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز بیش از شرایط فعلی است و معتقدیم این استان می تواند یکی از سرآمدان کشور باشد.

جوهری با ابراز رضایت از شرایط قهرمانی استان گفت: استان البرز از لحاظ نیروی انسانی بسیار غنی و یکی از بازوان فدراسیون محسوب می شود.

وی با اشاره به مظلومیت این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: مظلومیت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی بیشتر به خود خانواده این رشته بر می گردد که به دلیل عدم وحدت و وجود اختلافات درونی بوجود آمده است.

رئیس فدراسیون تأکید کرد: هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز نیاز به اتحاد و وحدت رویه دارد تا مشکلات فعلی بر طرف شده و به سمت رشد و توسعه گام بر دارد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نیز در این مجمع جایگاه واقعی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز را بالاتر از وضعیت فعلی دانست و گفت: تمامی عضا و اقشار این رشته اعم از جوانان و پیشکوتان می بایست با اتحاد و همدلی کمک کنند تا ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز به جایگاه واقعی خود برسد.

امیر غفرانی تأکید کرد: تنها با همدلی و کمک تمامی اعضای مجمع، ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز در مسیر صحیح توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به مشکلات هیئت در دوره ی قبل گفت: رئیس منتخب هیئت می بایست برای رفع مشکلات موجود و تحقق اهداف ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان از تمامی ظرفیت استان چه در کرج و چه در سایر شهرستان ها بهره گرفته و برای پیشبرد امور هیئت وقت بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.