پرویز مظلومی با اینکه یک استقلالی قدیمی است اما از حرکتی که مهدی ترابی انجام داده بسیار خوشحال است و اعتقاد دارد که این عقاید باید بیان شود تا سرلوحه کار دیگر جوان‌ها باشد.

جمله روی پیراهن ترابی را باید با طلا نوشت

قدس آنلاین:  پرویز مظلومی با اینکه یک استقلالی قدیمی است اما از حرکتی که مهدی ترابی انجام داده بسیار خوشحال است و اعتقاد دارد که این عقاید باید بیان شود تا سرلوحه کار دیگر جوان‌ها باشد.

* مهدی ترابی پس از گلی که به ثمر رساند شادی متفاوتی داشت. این حرکت او را چه طور ارزیابی می‌کنید؟

از حرکت این بچه کیف کردم. شادی لذتبخشی بود. به ترابی و خانواده‌اش تبریک می‌گویم که چنین حسی نسبت به نظام کشورش دارد. این بچه نشان داد چه اندازه پخته است و اسیر جو سازی‌ها نشده و می‌داند چه حرفی به جوان‌های هم سن و سالش بزند. چیزی که ترابی روی سینه‌اش نوشته بود را باید با طلا نوشت.

*شاید باشند افرادی که نظرشان با شما همسو نباشد.

ببینید من اعتقاد قلبی ام را گفتم و خوشحالم که یکی مانند ترابی آن چیزی که در دلش بود را عیان کرد. به اعتقاد من جوان‌هایی که مانند ترابی هستند، نباید آن چیزی که در دلشان هست را پنهان کنند. من معتقدم که هیچ کس جز خودمان دلمان به حال این کشور نمی‌سوزد. هیچ عنصر خارجی نمی‌تواند راه نجات این کشور باشد. ما باید خودمان این کشور را بسازیم و مشکلات را از پیش رو برداریم.

*فکر نمی‌کنید هواداران استقلال به خاطر حمایت از یک پرسپولیس از شما دلخور شوند.

(می‌خندد) نه هرگز این اتفاق نمی‌افتد. این یک موضوع خاص است که من نسبت به آن واکنش نشان دادم. از کار این بچه واقعاً لذت بردم. امیدوارم فشارها از روی دوش مردم برداشته شود. مردم ما نشان دادند بسیار تسلیم ناپذیرند. شک ندارم که روزهای روشنی در انتظار این کشور خواهد بود.

*شرایط استقلال را چه طور پیش بینی می‌کنید؟

باید ببینم درادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. همه چیز بستگی به نتایج دارد. استقلال قدری بهتر شده اما این کافی نیست. استقلال باید تیم بهتری باشد و هوادارانش را شاد کند. استقلال نیاز به زمان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.