البرز- مسئول واحد نمایش حوزه هنری البرز گفت: نمایش «تالار» از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری البرز به بخش نهایی جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت.

راه‌یابی نمایش «تالار» به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری البرز؛ ایمان اردی‌زاده اظهار کرد: نمایش «تالار» به کارگردانی مریم رضازاده از تولیدات حوزه هنری استان البرز بعد از شرکت در چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به بخش نهایی این جشنواره راه یافت.

اردی‌زاده افزود: هیأت بازبینی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، متشکل از سیدحسین فدایی‌حسین، سید قاسم قوامی و سینا دلشادی در جلسه انتخاب و بازبینی آثار متقاضی این جشنواره نمایش «تالار» به کارگردانی مریم رضازاده از نظرآباد را برای رقابت در این رویداد هنرهای نمایشی حوزه هنری به عنوان تنها نماینده استان البرز همراه با  ۱۴ اثر دیگر انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایش «تالار» به کارگردانی مریم رضازاده، نویسندگی سیروس همتی و بازنویسی مهدی فتحی از تولیدات حوزه هنری استان البرز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نظرآباد است که پیش از این در برخی مساجد نظرآباد و استان البرز اجرا شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.