رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی از تمهیدات ترافیکی ایام رحلت نبی اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در شهر مشهد خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور خراسان رضوی به مناسبت مراسم آخر صفر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی  گفت: در مراسم سوگواری و عزاداری ایام رحلت رسول اکرم حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع)  پلیس راهور استان خراسان رضوی تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: پلیس راهور استان خراسان رضوی مأموریت دارد با توجه به امکانات موجود تمهیدات لازم را جهت برقراری انتظامات ویژه ترافیکی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم اجرا کند.

سرهنگ دهنوی گفت: این طرح از ساعت ۶ روز ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ تا ساعت ۲۳ مورخه ۱۳۹۸/۰۸/۰۷ با حضور کلیه کارکنان پلیس راهور با استفاده از جرثقیل و خودروبرهایی که پیش‌بینی شده اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی با اشاره به اجرای محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۱ روز ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ تا خاتمه مراسم، بیان داشت: در مسیر میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنجراه نواب صفوی و میدان بسیج، تقاطع شهید اندرزگو، چهارراه شهدا و تقاطع زرینه، میدان گنبد سبز، میدان ۱۷ شهریور، میدان توحید و تقاطع امت وحدت به سمت حرم مطهر مسدود خواهد بود و در ضلع جنوبی خیابان نواب صفوی (حرم مطهر به پنجراه) توسط کارکنان نیروی انتظامی از ورود هیئت‌های مذهبی به لاین مذکور جلوگیری می شود تا در صورت لزوم جهت امدادرسانی به زیرگذر حرم مطهر استفاده و تابلوهای مربوطه از جهت عبور دوطرفه در لاین جنوبی با هماهنگی نصب می شود.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی در ادامه اظهار داشت: پارک وسائط نقلیه در رینگ زیرگذر حرم مطهر، خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر، خیابان آیت الله خزعلی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا میدان بسیج و خیابان آیت الله بهجت تا تقاطع زرینه و خیابان نواب صفوی خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر، از تقاطع دانش تا حرم مطهر و طول خیابان شهید اندرزگو و حریم کلیه تقاطع‌های موجود مسیر تا عمق ۵۰ متری از ساعت ۲۳۰۰ مورخه ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ ممنوع و پاک سازی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محورهای که محدودیت های ترافیکی داریم داشته باشند.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.