فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارق حرفه ای خیابانی و رمزگشایی از ۳۰ فقره گوشی قاپی خبر داد.

اعتراف گوشی قاپ حرفه ای به ۳۰ فقره سرقت در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: گزارش چند فقره سرقت های سریالی گوشی قاپی در محدوده بلوار جانباز مشهد پلیس را برآن داشت طرح ویژه ای را برای  شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: تیم های تجسس کلانتری آبکوه مشهد در این ماموریت ضربتی  با تقویت گشت های نامحسوس  و با ردزنی های گسترده ۲ جوان موتورسوار را به عنوان مظنون تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:  ماموران کلانتری آبکوه پس از دقایقی  برای دستگیری ۲ متهم که قصد قاپیدن گوشی تلفن همراه یک عابر پیاده داشتند وارد عمل شدند.

سرهنگ صارمی گفت: در این لحظه عملیات تعقیب و گریز آغاز و راننده موتورسیکلت به سرعت از صحنه متواری شد اما پلیس، متهم دیگر پرونده را دستگیر کرد.

وی گفت: متهم ۱۷ ساله در تحقیقات اولیه پرونده اعتراف کرد از چندی قبل با همدست خود آشنا شده و نقشه سرقت ها را طراحی و  تاکنون مرتکب ۳۰ فقره گوشی قاپی شده اند.

سرهنگ صارمی با اشاره به این مطلب که تحقیقات پرونده تا زمان دستگیری متهم فراری پرونده و کشف سرقت های انجام شده توسط این ۲ متهم ادامه دارد از شهروندان خواست به توصیه های ایمنی و بازدارنده پلیس درباره پیشگیری از وقوع سرقت های خیابانی و نحوه حمل و استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان ها مدنظر خود داشته باشند.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.