خوزستان- کتاب "نسیم دعا" به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری خوزستان که تفسیر منظوم دعاهای ابوحمزه ثمالی، دعای کمیل و دعای ندبه در قالب شعر است تولید شد.

کتاب" نسیم دعا"   اثری از محمدصادق محقق منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، فردین کوراوند مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری خوزستان در خصوص کتاب" نسیم دعا" تفسیر منظوم دعای ابوحمزه ثمالی اظهار کرد : این کتاب تازه ترین اثر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری خوزستان اثر شاعر و پژوهشگر خوزستانی محمدصدق محقق تولید و منتشر شد.


وی ادامه داد : "نسیم دعا" مجموعه ای از تفسیر منظوم دعاهای ابوحمزه ثمالی، دعای کمیل و دعای ندبه است که توسط مؤلف به فارسی برگردانده شده و در قالب شعر باز سرایی شده است.

کوراوند با بیان اینکه این کتاب در محرم امسال و هزار نسخه به چاپ رسیده، تأکید کرد  : بازگویی معارف و میراث فرهنگی و ارزشی کشورمان، با زبان هنر تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب وجوانان امروز دارد  که ضرورت نیاز تولیدات فرهنگی و هنری احساس می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه چاپ کتاب های دیگر در دست اقدام است، عنوان کرد: حوزه هنری استان با درک اهمیت و لزوم چنین نیازی اقدام به سفارش و تولید آثاری با این رویکرد نموده و از هنرمندان خوزستانی حمایت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.