رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگر دشمن به مرزهای میهن اسلامی تجاوز کند با تلفات سنگین، انهدام تجهیزات و آبروریزی سنگین همراه خواهد بود.

تلفات سنگین هزینه مقابله با ایران است/ دشمنان از ما وحشت دارند

قدس آنلاین: سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بازدید از تیپ ۶۵ نیروی ویژه هوابرد ارتش با اشاره به نقش نیروهای مسلح در برابر دشمنی‌ها و تهدیدات، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر این همه دشمنی و توطئه، تحریم و فشار و تهدیدات علیه کشور، مسئولیت بسیار سنگین برقراری امنیت پایدار، ایجاد و ارتقای بازدارندگی کارآمد و موثر را بر عهده دارند. اگر کشور دارای امنیت است، به خاطر همین بازدارندگی است.

وی به دشمنی تاریخی آمریکا با ملت و کشور ایران و تجاوزگری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: در مورد دشمنی آمریکای جنایت کار و صهیونیسم آدم کش، هیچ تردیدی در جهان وجود ندارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه بازدارندگی، مانع تهاجم دشمن به ایران است، گفت: اگر اتفاقی نمی‌افتد و تهاجمی صورت نمی‌گیرد، صرفا به خاطر بازدارندگی کارآمدی است که در برابر این تهدیدها وجود دارد.

سرلشکر باقری تاکید کرد: دشمن باید بداند اگر به مرزهای میهن اسلامی تجاوزی صورت بگیرد با یک ملت یک‌پارچه و تابع رهبر که دارای نیروهای مسلح مقتدر و توانمندی است، مواجه خواهد شد و این مواجهه حتما همراه با تلفات سنگین، انهدام تجهیزات و آبروریزی سنگین همراه خواهد بود و منفعتی که از این تهاجم خواهد برد، قابل قیاس با هزینه سنگینی که باید بپردازد، نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در طول تاریخ و چهل سال انقلاب اسلامی نشان دادند که قصد هیچگونه تهاجم و تجاوز به هیچ کشوری را ندارند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ چشم داشتی به منابع و یک وجب خاک همسایگان ندارند، اما در برابر تهاجم و بدخواهی دشمنان می‌ایستند و این ایستادگی را در دفاع مقدس نشان دادند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دوستان به ما اطمینان می‌کنند و دشمنان از ما وحشت دارند چرا که باید چنین رویه‌ای در برخورد با دوستان و دشمنان وجود داشته باشد.

سرلشکر باقری در پایان با ابراز خرسندی از آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ ۶۵ نوهد، گفت؛ ان‌شاءالله روز به روز شاهد آمادگی بیشتر تیپ ۶۵ و سایر واحدهای ارتش باشیم و با وحدت و یکپارچگی میان ارتش و سپاه و با هماهنگی کامل میان قوای مسلح کشور، همه دست در دست هم بتوانیم کشوری امن و آرام ایجاد کنیم تا در بستر این امنیت کشور مسیر خود را به سوی پیشرفت و توسعه ادامه دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.