پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از امام رضا (ع) برآورده شدن حاجت همه مردم ایران ، سلامتی آنها و شفای مریض ها را خواستارم.

 از امام رضا (ع)تقاضای سلامتی مردم ایران را دارم

علی پروین در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اگرچه تمایل زیادی دارم که امسال در دهه آخر صفر و در روز شهادت امام رضا(ع) در شهر مقدس مشهد و در جوار این امام رئوف  باشم اما تاکنون هنوز این توفیق حاصل نشده است و حضرت ما را نطلبیده است.

وی تصریح کرد: بهترین خاطره ای که  از لطف امام رضا(ع) در زندگی دارم در سن ۱۵سالگی رخ داد، به طوری که در آن سال به همراه دو نفر دیگر از دوستان با اتوبوس توفیق سفر به مشهد و تشرف به حرم مطهر را پیدا کردیم ودر حالی که  آن دو نفر از امام رضا(ع) درخواست کار و مغازه کردند ، من از حضرت حضور در تیم ملی فوتبال  را طلب کردم.

وی افزود: اگرچه ممکن است باور این موضوع سخت باشد اما تنها پس از سه ماه از زیارت امام رضا(ع) و برگشت به تهران، از طرف سرمربی تیم ملی به تیم دعوت شدم .

وی افزود: ورزشکاران با یاد امامان و اهل بیت (ع) بزرگ شده اند و انس ویژه ای با انها دارند و به جرات بیان می کنم که هرگاه چه در زندگی ورزشی و چه زندگی شخصی با مشکلات و مسائلی مواجه شده ام فقط از اهل بیت کمک خواسته ام واسم امام علی (ع) و امام رضا (ع) رابر زبانم جاری کرده ام  که خدا را شاکرم که تاکنون اهل بیت نیز پاسخ ما را داده اند و ما را تنها نگذاشته اند.

پروین با بیان اینکه از امام رضا (ع) برآورده شدن حاجت همه مردم ایران ، سلامتی آنها و  شفای مریض ها را خواستارم، ادامه داد:  از افرادی هم که قصد حضور در مراسم عزاداری در دهه آخر صفر در شهر مقدس مشهد را دارند تقاضا دارم در رانندگی در جاده ها مراقب باشند و به قانون و توصیه های نیروهای راهور توجه داشته باشند تا ضمن عزاداری شایسته در مشهد الرضا با صحت و سلامتی به شهر و دریار خودشان برگردند.

این پیشکسوت محبوب قرمزهای پایتخت  افزود: از پنج ماه قبل که  توفیق  زیارت امام رضا(ع) را داشتم به مشهد سفر نکرده ام و آرزوی قلبی دارم که هرچه سریعتر حضرت من را بطلبد تا به پابوسی ایشان برسم.

پروین ادامه داد: اگرچه آستان قدس رضوی در زمینه ورزش فعالیت های  سازنده و خوبی را انجام داده است اما تقاضا داریم که این برنامه ها با وسعت بیشتری و جامعه هدف بزرگتری صورت بگیرد زیرا ورزش یکی از مواردی است که به موضوع فرهنگ سازی در جامعه کمک زیادی می کند.

وی بیان کرد: از امام رضا (ع) تنها یک خواسته دارم و آن این است که نعمت سلامتی را به همه مردم ایران هدیه بدهد.  

پروین بیان داشت: از راه دور التماس دعای مخصوص از زائران و مجاوران این حضرت را دارم و از اینکه سعادت پیدا کرده اند در چنین روزهایی در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) به عزاداری و سوگواری بپردازند قدردان و شکرگذار  باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.