برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران، گزارش یک مسابقه حساس (دیدار تیم فوتبال آژاکس - چلسی) توسط بانوی گزارشگر از رادیو ورزش انجام می شود.

یک خانم گزارشگر مسابقه لیگ قهرمانان اروپا

قدس آنلاین: در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه هشتم، روز چهارشنبه اول آبان دو تیم آژاکس و چلسی از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این دیدار از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود.

شایان ذکر است که تیم فوتبال آژاکس و چلسی تاکنون هیچ گاه در رقابت های اروپایی با هم روبرو نشده اند و این برای اولین بار است که در رقابت های اروپایی با هم بازی می کنند ضمن اینکه چلسی نهمین تیم انگلیسی محسوب می شود که آژاکس در رقابت های اروپایی با آن بازی می کند.

گزارشگر این مسابقه، خانم نجمه جعفری، کارشناس، خانم نیلوفر اردلان و کارشناس داوری، خانم گلاره ناظمی هستند و برنامه گزارش ورزشی از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ به تهیه کنندگی سحر مستدام و اجرای شیرین هاشمی پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
    0 0
    در حالی که پیش از این اعلام شده بود که امشب در رادیو ورزش یک زن بازی تیم های فوتبال چلسی و آژاکس را گزارش خواهد کرد، جلوی پخش و گزارش این بازی گرفته شد. بازی دو تیم چلسی انگلیس و آژاکس آمستردام هلند از سری بازی های لیگ قهرمانان اروپا امشب(چهارشنبه) برگزار شد و رادیو ورزش صداوسیمای جمهوری اسلامی از ساعت ها قبل اعلام کرده بود که این بازی برای اولین بار توسط یک گزارشگر زن(خانم جعفری) گزارش خواهد شد. اما در زمان انجام این دیدار و با شروع آن(در ساعت بیست و بیست و پنج دقیقه)، مجری برنامه اعلام کرد ما تصاویر بازی را دریافت نمیکنیم و به همین بهانه جلوی گزارش این بازی توسط یک گزارشگر زن گرفته شد.