۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 675463

سید سجاد آقایی در ۲۸ اسفند ۱۳۷۷ در اراک به دنیا آمده و در پست مهاجم برای استقلال تهران بازی می‌کند. قد او ۱٫۷۸ متر و در پست مهاجم بازی می‌کند و برادرش میثم آقایی از بازیکنان مشهور بوده است.

گلزنی‌هایم تازه شروع شده است

قدس آنلاین: سید سجاد آقایی در ۲۸ اسفند ۱۳۷۷ در اراک به دنیا آمده و در پست مهاجم برای استقلال تهران بازی می‌کند. قد او ۱٫۷۸ متر و در پست مهاجم بازی می‌کند و برادرش میثم آقایی از بازیکنان مشهور بوده است. در روزهایی که مهاجمان بزرگ استقلال در امر گلزنی ناکام هستند و نمی‌توانند انتظارات را برآورده کنند یک جوان جویای نام حسابی از فرصت‌هایی که در اختیارش قرار می‌گیرد استفاده می‌کند. سجاد آقایی که به عنوان تعویض طلایی مرد ایتالیایی که زمین می رود جواب اعتماد این مربی را خوب داده و حالا تبدیل به امید هواداران برای باز شدن گره گلزنی آبی‌ها شده است. او مقابل سایپا پس از ورودش به زمین گل زد تا نشان دهد جانشین مناسبی برای صیاد منش است. با او گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

* چطوری موفق شدی اعتماد مربی سخت‌گیری چون استراماچونی را جلب کنی؟

من مجبور هستم تلاشم را انجام دهم چون بازیکن جوانی هستم و باید با دیگر بازیکنان رقابت کنم. باید تلاش کنم و روز به روز بهتر شوم تا مربی به من اعتماد کند. من از استراماچونی تلاش را آموختم و اینکه از کوچک‌ترین فرصت‌ها بیشترین استفاده را کنم.

*فکر می کردی مقابل سایپا هم به میدان بروی؟

من در آمادگی کامل هستم و روحیه خوبی هم دارم. اما این تصمیم کادر فنی است که در فهرست 18 نفره باشم و بازی کنم یا در ترکیب قرار نگیرم.

* استراماچونی در روزهای گذشته درباره عملکردت صحبتی داشته است؟

او نکات فنی لازم را قبل از ورود به زمین به من یادآوری کرد و نقاط ضعف سایپا را در خط دفاع گفت.

*تو گلزنی‌هایت را در جام حذفی شروع کردی و به فجر سپاسی و گل ریحان گل زدی. فکرش را می کردی در لیگ برتر هم گل بزنی؟

بله. خیلی روی این موضوع تمرکز داشتم که در لیگ برتر هم پایم به گل باز شود. همان‌طور که قبلاً وعده داده بودم در لیگ برتر هم گل زدم و این گلزنی را ادامه می‌دهم.

*موتور استقلال ظاهراً در حال گرم شدن است. فکر می کنی سرانجام استقلال پس از سال‌ها صاحب جام شود؟

تیم ما حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این را در ادامه لیگ خواهید دید. ما به غیر از قهرمانی، به جایگاه دیگری فکر نمی‌کنیم. استراماچونی همیشه در تمرین این را به ما گوش زد می کند.

*واقعیت دارد تو بازیکن پرسپولیس بودی؟

بله سال ۹۵ بازیکن جوانان پرسپولیس بودم و سابقه حضور در تمرینات بزرگسالان پرسپولیس را نیز دارم.

*دلیل اینکه حمید استیلی نام تو را از تیم ملی امید خط زد چه بود؟  آقای استیلی گفتند که استراماچونی اعلام کرده به من نیاز دارد و به همین دلیل در اردوی قبلی نامم در کنار سایر بازیکنان ملی پوش نبود.

* فکر می‌کنی بتوانید مسافر المپیک شوید؟

تیم ملی امید بازیکنان بسیار خوبی دارد که با یک برنامه ریزی خوب می تواند نتایج خوبی بگیرد. من به این تیم امیدوارم و بچه‌ها هم انگیزه بالایی برای رسیدن به المپیک دارند. خدا را چه دیدید شاید تاریخ ساز شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.