رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد گفت: زائران امام رضا (ع) اگر با مسئله نیاز به لاستیک مواجه شدند به منظور جلوگیری از هرگونه سردرگمی ، با شماره تلفن ۳۳۴۱۸۸۷۲ تماس بگیرند تا نزدیکترین نمایندگی و واحد فروش لاستیک به آنها معرفی شود.

 عرضه سبدی لاستیک در مشهد صحت ندارد/آماده خدمت به زائران امام رضا(ع) هستیم

محمد کاظم جنتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: عرضه لاستیک به صورت سبد کلی از خودروها و با هم ، در نمایندگی ها صحت ندارد.

وی تصریح کرد: اگر مردم در این زمینه مواردی را مشاهده کردند به اتحادیه فروشندگان لاستیک اطلاع دهند تا تخلفات به سرعت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

جنتی با بیان اینکه  توزیع لاستیک با نرخ های مصوب در حال انجام است، افزود: قیمت یک جفت لاستیک پراید ۳۴۷هزار تومان، سمند۴۹۱ ، پژو۴۵۶ ، تیبا۳۹۶، ساینا نیز ۳۹۶ و ۴۳۷ هزار تومان است. همچنین مینی بوس ها ،اتوبوس ها و کامیون ها برای دریافت لاستیک باید در سامانه جامع تجارت که توسط سازمان صمت تعریف شده است در قسمت صدور حواله ثبت نام کنند.

رئیس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد گفت: بازرسان این اتحادیه به طور مستمر در حال بازرسی  از واحد های تعمیر، فروش و توزیع لاستیک هستند و در طول شش ماه گذشته حتی یک مورد تخلف از این واحد ها ارائه نشده است،  همچنین از طرف مردم نیز شکایتی مبنی بر تخلف نمایندگی های توزیع لاستیک درباره قیمت به این اتحادیه ارائه نشده است.  

جنتی بیان داشت: از طرفی شهروندان وزائران می توانند هرگونه گزارش و انتقادی را که نسبت به توزیع لاستیک و قیمت آن دارند را به شماره تلفن واحد رسیدگی به شکایات اتحادیه  ۳۳۴۱۸۸۷۲ که در قسمت پایین برچسب های قیمت لاستیک در نمایندگی ها نیز وجود دارد را اعلام کنند تا بازرسان اتحادیه در محل حضور پیدا کنند و مسائل را مورد بررسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه اعضای این اتحادیه آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) هستند، ادامه داد: همچنین اگر زائران  امام رضا (ع) که در دهه آخر صفر حضور آنها در شهر مقدس مشهد افزایش پیدا می کند با مسئله نیاز به لاستیک مواجه شدند به منظور جلوگیری از هرگونه سردرگمی ،  با شماره تلفن ذکر شده تماس بگیرند تا نزدیکترین نمایندگی و واحد فروش لاستیک  در شهر مقدس مشهد به آنها معرفی شود به طوری که در ایام اربعین حسینی نیز همه واحدهای این اتحادیه برای عرضه لاستیک به زائران کربلا آماده باش و بسیج بودند.

جنتی ادامه داد: همچنین نمازخانه این اتحادیه به آدرس خیابان نخریسی نبش پروین اعتصامی ۴ که ظرفیت اسکان ۲۰نفر شب خواب را دارد آماده پذیرایی و میزبانی از زائران امام هشتم می باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.