همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری همدان گفت:تعاونی ها نگاه مردم محور دارند.

تعاونی ها نگاه مردم محور دارند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،ظاهر پور مجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان ظهر چهارشنبه در  آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان  با بیان اینکه تعاون به معنای حذف واسطه ها است گفت: تعاونی ها نگاه مردم محور دارند و باید اقتصاد استان به سمت تعاونی ها سوق یابد.
پورمجاهد افزود:  بر این اساس تعاونی ها واحدهای کوچک ویژه اقتصادی هستند که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در تولید ملی، کارآفرینی و جذب نیروی کار با افراد جامعه مشارکت می‌کنند.
وی ادامه داد: در واقع، تعاونی‌ها سازمان هایی مردمی هستند که توسط خود اعضا و با اختیار کامل آنها تشکیل و منطبق با اصول بین المللی تعاون اداره می شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان نیز گفت: تعاونی‌ها بهترین ساختار جهت اجرای عدالت اجتماعی، اقتصادی و کاهش فاصله طبقاتی هستند که در ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال موثرند.
احمد توصیفیان افزود: تعاون راهکار مناسب برای گردش عدالت اجتماعی است و اقتصاد تعاون با نگرش اقتصاد انسان محور، دارای ویژگی های رشد گرایی و باز توزیعی است.
وی ادامه داد: فعالیت در عرصه تعاون موجب رونق تولید داخلی، استقلال  و استفاده از ظرفیت های اقتصادی می شود؛ به گونه ای که تعاون موجب تجمیع سرمایه ها، سرمایه گذاری داخلی و مشارکت افراد در برابری فرصت ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.