رئیس پلیس راه خراسان رضوی از محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی امیدوار با تسلیت ایام سوگواری دهه پایانی صفر، اظهار کرد: تمهیدات انتظامی و ترافیکی همزمان با روزهای پایانی ماه صفر در دستور کار پلیس راه خراسان رضوی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی،  افزود: بر این اساس تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء وسایل باری حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ روزهای جمعه سوم آبان ماه الی سه‌شنبه هفتم آبان در محورهای اصلی استان ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک‌آباد به صورت ۲۴ ساعته در روزهای پنجشنبه دوم آبان ماه الی ششم آبان ماه ممنوع بوده و این مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.

سرهنگ امیدوار گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه هفتم آبان ماه تا پایان ترافیک همان روز از مشهد به سمت جنوب (ملک‌آباد) به صورت یک‌طرفه خواهد بود. ضمن این‌که برای تخلیه ترافیکی، خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری استفاده خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به این مطلب که تردد وسایل نقلیه سنگین و باری به استثناء وسایل حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۲ روز پنجشنبه، شنبه و دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ روزهای جمعه، یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه در محور قوچان به مشهد ممنوع خواهد بود، گفت: امیدواریم با همکاری زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج آقا علی ابن موسی‌الرضا(ع) بتوانیم به وظایف و مسؤولیت‌های خطیری که در این ایام بر دوش داریم به خوبی و شایستگی عمل کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.