جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: جهت تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات، تردد کلیه وسایل نقلیه باری شامل کامیون ها به جزو حاملین مواد سوختی فاسدشدنی از سوم تا هشتم آبان ماه در ساعات ۸ تا ۲۲ در کلیه راه‌های اصلی استان ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها از ۳ تا ۸ آبان ماه در محورهای اصلی استان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدعلی احسان‌بخش، در خصوص وضعیت بار ترافیکی راه‌های استان گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی دهه صفر هر لحظه به حجم ترافیک افزوده می‌شود و شاهد تردد زائران پیاده در مسیر درگز به قوچان، محور قدیم سبزوار به خوشاب، حدفاصل گناباد به تربت حیدریه و حضور زائران در مسیر تایباد به تربت جام نیز هستیم.

جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی با اشاره به تمهیدات ترافیکی آخر صفر بیان کرد: جهت تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات تردد کلیه وسایل نقلیه باری شامل کامیون به جزو حاملین مواد سوختی فاسدشدنی از تاریخ سوم تا هشتم آبان ماه در ساعات ۸ تا ۲۲ در کلیه راه‌های اصلی استان ممنوع است.

وی تردد کلیه وسایل نقلیه اعم از سوختی، فاسد شدنی، کامیون تریلی و امثال آن را در محور قدیم مشهد به ملک آباد به صورت شبانه روزی در تاریخ دوم تا هشتم آبان به علت در اختیار گذاشتن این مسیر برای تردد زائران پیاده ممنوع اعلام کرد.

احسانبخش تردد کلیه وسایل نقلیه را از ساعت ۱۲ روز هفتم آبان تا پایان ترافیک همان روز، نیز ممنوع اعلام و اضافه کرد: جاده‌ها در این روز از سمت مشهد به ملک آباد در محور قدیم یک طرفه است و از این محور به عنوان مسیر کمکی و جانبی آزادراه شهید شوشتری استفاده می‌شود.

جانشین فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی از ممنوعیت تردد انواع موتور سیکلت به جزو خودروهای امدادی و انتظامی در محورهای مشهد به سبزوار، قوچان، تربت حیدریه و بالعکس نیز خبر داد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ تصادف جرحی و سه فوتی ثبت شده است که در مجموع ۱۴ نفر مجروح شده اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.