۱۱ظرفیت گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات زیرپوشش شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی شناسایی و تصویب شد.

شناسایی ۱۱ظرفیت گردشگری و تفریحی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر دفتر درآمدزایی و تجهیز منابع شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: این ظرفیتهای گردشگری در سدهای مستقر در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی مانند کلات، فریمان، قوچان، بینالود، درگز، شاندیز و تربت حیدریه شناسایی شده است.
محمدحسین صدیقی افزود: سدهای فریمان، درونگر، زاوین، چهچهه، قره تیکان، دولت آباد، نسر، قوچان و تبارک از ظرفیت های شناسایی شده در این زمینه به شمار می روند.
وی اظهار داشت: با هدف بهره گیری از فضای تفریحی منابع و تاسیسات آبی زیرپوشش شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، تفاهمنامه بین وزارت نیرو و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا می‌شود.

وی گفت: اگر فضای مناسب با ارائه امکانات،  خدمات رفاهی،  تفریحی و گردشگرپذیری در این مناطق با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود، استقبال مردم و گردشگران را به دنبال خواهد داشت.

صدیقی با اشاره به نخستین نشست کمیته هماهنگی استانی فعالیتهای گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات طی روزهای اخیر افزود: ظرفیت‌های گردشگری شناسایی شده در این کمیته به تصویب رسید و به منظور تایید به کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان ارسال شد.

خراسان رضوی دارای ۳۲سد در حال بهره برداری در شهرستانهای تربت حیدریه، قوچان، مشهد، خواف، درگز، سبزوار، تایباد، تربت جام، چناران، سرخس، نیشابور، کلات و فریمان است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.