دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: شعب کشیک در ایام پایانی ماه صفر برای ارائه خدمات قضایی به مردم و زائران در تمامی دادسراهای شهرستان‌های این استان به ویژه مشهد مقدس فعال می‌شود.

کشیک ویژه ایام پایانی ماه صفر در شعب قضایی خراسان رضوی فعال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دادگستری خراسان رضوی گزارش داد: همه دستگاه‌های این استان در میزبانی شایسته از زائران دهه آخر ماه صفر همکاری کنند.  

وی با اشاره به خدمت رسانی همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها به زائران حضرت رضا (ع)  گفت: انتظار می رود دسته‌ها،  هیات های مذهبی و ایستگاه های صلواتی ضوابط امنیتی، بهداشتی و ترافیکی را رعایت کنند و  همکاری لازم را با مقام‌های انتظامی و امنیتی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: شورای هیات‌های مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت بر فعالیت دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به طور مستمر در دستور کار خود قرار دهند.

درودی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز باید تمهیدات لازم در خصوص تهیه ناوگان مسافربری جاده ای برای بازگشت زائران و مسافران فراهم کند و در صورت نیاز از هم اینک از استان‌های مجاور نیز درخواست شود تا به کمک ناوگان جاده ای استان بیایند تا مشکلی برای بازگشت زائران به وجود نیاید.

 وی ادامه داد: امید است همه توفیق خدمت بی منت و صادقانه به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) را بیابند و بتواننند میزبان شایسته ای برای زائران امام رئوف باشند.

پارسال دو میلیون نفر از اقصی نقاط ایران و جهان برای شرکت در آیین‌های سوگواری دهه آخر ماه صفر به مشهد سفر کردند و پیش‌بینی امسال، جمعیتی فراتر از دو میلیون نفر است که افزون بر نیم میلیون نفر آنها با عنوان "زائر رضوی" به سوی مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) پیاده‌روی می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.