کتاب «امام زمان علیه السلام» که وظایف دوست‌داران و منتظران ایشان در زمان غیبت را به زبانی ساده و به همراه تصاویری متناسب با رده سنی ۷ تا ۱۰ سال ارائه می‌کند، توسط زهرا عبدی در ۲۳ صفحه به رشته تحریر درآمده است و هم اکنون در نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی عرضه می‌شود.

«امام زمان علیه السلام»؛ کتابی در مورد وظایف منتظران در زمان غیبت

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت:  کتاب «امام زمان علیه السلام» وظایف دوست‌داران و منتظران ایشان در زمان غیبت را به زبانی ساده و به همراه تصاویری متناسب با رده سنی ۷ تا ۱۰ سال ارائه می‌کند.

سمیرا اسدی اظهار کرد: کتاب «امام زمان علیه السلام» را زهرا عبدی در ۲۳ صفحه به رشته تحریر درآورده است که توسط انتشارات جمکران به چاپ رسیده و در نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی عرضه می‌شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های والدینی که دوست ‌دارند فرزندانی با ایمان داشته‌ باشند، آشنا کردن کودکان با حضرات معصومین علیهم السلام است. از میان معصومین علیهم السلام، با توجه به اینکه حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، امام زمانِ ما هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

کارشناس مسؤول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، تصریح کرد: در این کتاب سعی شده است به مباحثی مانند چگونگی ولادت امام زمان علیه السلام؛ معرفی مادر ایشان و ویژگی‌های شخصیتی آن بانو؛ دوران کودکی امام زمان علیه السلام در نزد پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری؛ چگونگی رسیدن به مقام امامت در زمان کودکی؛ علائم ظهور حضرت؛ چگونگی قیام امام زمان علیه السلام و اهداف قیام ایشان و شاید بتوان گفت از همه مهمتر وظایف دوستداران و منتظران ایشان در زمان غیبت به زبانی ساده به همراه تصاویری متناسب با رده سنی ۷ تا ۱۰ سال ارائه شود.

اسدی بخشی از کتاب را این‌گونه معرفی کرد:  «امام زمان در بین ما نیستند اما کارهای زیادی است که ما باید آن‌ها را انجام بدهیم تا ایشان از ما راضی باشند. ما باید از دستورات دین اسلام که توسط پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم به ما معرفی شده است اطاعت کنیم؛ ... به بزرگترها به خصوص پدر و مادرها احترام بگذاریم؛ به نیازمندان کمک کنیم؛ برای کسب علم و دانش تلاش کنیم و...».

منبع : ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.