جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت :مردم پلیس مقتدر و در تراز نظام جمهوری اسلامی می خواهند و اساس اقتدار حمایت مردم است.

مردم، پلیس مقتدر و در تراز نظام جمهوری اسلامی می خواهند

به گزارش قدس آنلاین، سردار ایوب سلیمانی در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید ستادانتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همراهی و حمایت های مسئولان این شهر خصوصا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی، اظهار داشت: امروزمردم، پلیس را به عنوان نیرویی در کنار خویش احساس می کنند که افتخارش تامین نظم و امنیت است و همین موضوع باعث تقویت و افزایش اعتماد عمومی خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: نعمت امنیت، نعمت بزرگ الهی و هدیه ای بزرگ برای مردم است که همه باید قدردان این موهبت الهی باشیم که شالوده و اساس تمامی فعالیت های عمرانی ،اقتصادی، فرهنگی و ... است.

این مقام عالی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی افتخار می کند که هنوز باب شهادت برایش باز و فداکاری ها و ایثارگری هایش از دورترین نقاط مرزی تا داخل کشور برای همگان شناخته شده و روشن است.

جانشین فرمانده ناجا، اعتماد مردم به پلیس را ناشی از اقتدار، مشروعیت و مقبولیت آن در نزد مردم برشمرد و تاکید کرد: رویکرد مردم مداری پلیس متکی بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در راستای پیشگیری از جرم و تامین امنیت پایدار است، هر چند که پایداری و توسعه امنیت مستلزم اراده همگانی و مشارکت عمومی است .

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امروز بیشترین ارتباط مردم با حاکمیت از طریق نیروی  انتظامی است، تصریح کرد: گستردگی و تنوع ماموریت ها و ارائه بیش از ۱۶۰۰ نوع خدمت نشان از عزم و تلاش جهادی نیروهای پلیس را دارد که در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی و ایثار برای عموم مردم است.

وی با بیان اینکه مردم پلیس مقتدر و در تراز نظام جمهوری اسلامی می خواهند و اساس اقتدار حمایت مردم است، گفت: بحمدالله با پشتیبانی مهم ترین سرمایه اجتماعی نظام یعنی مردم شاهد افزایش اقتدار این نیرو در زمینه های  مختلف هستیم .

جانشین فرمانده ناجا، اختصاص بیش از ۴۸ هزار متر مربع زمین در یکی از نقاط مطلوب شهرستان نیشابور را به پلیس برای احداث ساختمان ستاد انتظامی نشان از مقبولیت، اعتماد و همکاری تمامی ادارات و نهاد ها خصوصا نمایندگان مردم شهرستان در مجلس دانست و اظهار امیدواری کرد: ظرف یکسال آینده با تلاش همگان این ساختمان به بهره برداری برسد .

در این مراسم، سردار "تقوی" فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ، گرمابی و  چنارانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل مسکن وشهر سازی خراسان رضوی، اعضای شورای تامین شهرستان نیشابور حضور داشتند و در سخنانی  بر حمایت از پلیس شهرستان تاکید کردند.

منبع: پلیس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.