مدیرعامل شرکت مهندسی آب‌وخاک قدس رضوی از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه اجرای زیرسازی و بخشی از ابنیه فنی قطعه سوم قطار برقی مشهد - گلبهار خبر داد.

پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرایی قطعه سوم قطار برقی مشهد - گلبهار

به گزارش قدس آنلاین ، مبین رجبی اظهار کرد: شرکت مهندسی آب‌وخاک قدس رضوی به‌عنوان پیمان‌کار، بخشی از پروژه احداث قطار برقی مشهد – گلبهار را در دست اقدام دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب‌وخاک قدس رضوی افزود: این شرکت همچنین در قالب قرارداد تکمیلی، اجرای عملیات خاکی و احداث ابنیه فنی بخشی دیگر از مسیر قطار برقی گلبهار- مشهد را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب‌وخاک قدس رضوی درباره تعهدات شرکت در این پروژه بیان کرد: این شرکت در قالب قرارداد اول ۱۸/۵ کیلومتر از مسیر ۴۰ کیلومتری قطار برقی مشهد - گلبهار را در دست احداث دارد که هم‌اکنون با پیگیری‌های مجدانه کارفرمای پروژه؛ شرکت عمران گلبهار، بخش عمده معارضین این قطعه برطرف شده و عملیات اجرایی آن به همت کارکنان شرکت مهندسی آب‌وخاک قدس رضوی رو به پایان است.

وی ادامه داد: قرارداد دوم شامل تکمیل عملیات اجرایی در تمامی ۴۰ کیلومتر است که نیمی از آن توسط این شرکت در دست اجرا است و عمده عملیات آن شامل احداث ۱۱ تقاطع غیر هم‌سطح برای دسترسی ایمن به مراکز جمعیتی است که مسیرهای دسترسی به آن‌ها توسط قطار برقی مشهد - گلبهار قطع می‌شوند.

رجبی ابراز کرد: خوشبختانه در این بخش نیز پس از گذشت یک سال از عقد قرارداد، پیشرفت خوبی حاصل‌شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب‌وخاک قدس رضوی با اشاره به رویکرد آستان قدس رضوی در راستای محرومیت‌زدایی و دسترسی آسان مجاوران و زائران به بارگاه منور رضوی یادآور شد: با توجه به همخوانی این پروژه با اهداف مذکور همچون دسترسی مناسب به مسکن ارزان‌قیمت و نیز تسهیل تردد مجاوران و زائران، این شرکت تمام همت خود را به‌منظور تسریع در عملیات اجرایی پروژه با بهترین کیفیت به کار بسته است.

منبع: استان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.