صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی طی نیمه نخست امسال هزار و ۷۴۳ فقره تسهیلات اشتغال روستایی به ملبغ ۹۳۳ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال پرداخت کرده است.

صندوق امید خراسان رضوی ۹۳۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

به گزارش قدس آنلاین، معاون صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: از تسهیلات پرداخت شده ۹۶۶ مورد با مبلغ ۵۰۷ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال در بخش کشاورزی، ۶۶۲ مورد با مبلغ ۲۷۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در بخش صنعت و ۱۱۵ فقره نیز با مبلغ ۱۵۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال در بخش خدمات بوده است.

حسن حسنی افزود: ۷۶۱ فقره از تسهیلات با مبلغ ۲۶۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال به بانوان و ۹۸۲ فقره نیز به مبلغ ۶۷۳ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال به مردان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های تربت جام، تایباد و سبزوار به ترتیب با ۲۴۳، ۲۱۶ و ۱۷۳ فقره تسهیلات بیشترین میزان تسهیلات دریافتی را به خود اختصاص داده‌اند.

صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است ‌که ‌در زمینه تامین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد فعالیت می‌کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک به ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه و نیازهای منطقه ای است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.