مشاور رئیس‌جمهور، به جای پاسخگویی درباره فعالیت کانال ضدانقلاب آمدنیوز، به فرافکنی و رد گم‌کنی متوسل شد.

رد گم‌کنی آقای مشاور درباره نقشه «نقطه جوش»

قدس آنلاین: روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

حسام‌الدین آشنا در توییتر و کانال تلگرامی خود، ضمن طرح چند پرسش نوشت: سؤال: نامردنیوزها چرا و چگونه متولد می‌شوند؟ چگونه و به چه اخباری دسترسی پیدا می‌کنند و چگونه دروغ می‌سازند؟ چرا افراد حقیقی و حقوقی، دانسته آنها را بازی می‌دهند یا ندانسته از آنها بازی می‌خورند؟ هزینه این بازی‌های خطرناک برای ملت چقدر است؟

چه باید کرد تا این بازی‌ها تمام شود؟ تلاش برای غبارآلود کردن فضا توسط آقای آشنا در حالی است که مدیر کانال آمدنیوز سال گذشته در گفت‌وگو با یکی از عناصر ضدانقلاب و درباره علت حمایت گسترده این کانال از روحانی در انتخابات ۹۶ گفت «ما تحلیل داشتیم. آن حمایت، برای افزایش ناکارآمدی و رساندن کشور به نقطه جوش بود.»

اکنون انتظار این است که اولا روشن شود کدام عملکردها و سوءمدیریت‌ها در دولت، ترمینال رسانه‌ای دشمن را به این طمع انداخته بود که کشور به نقطه انفجار سوق داده می‌شود؟

ثانیا نامردنیوزها (به قول آقای مشاور)، وقتی مجال مانور پیدا کردند که برخی دولتمردان، فضای مجازی را دربست در اختیار پیام‌رسان‌های بیگانه سپردند و حاضر نشدند به مسئولیت قانونی خویش درباره راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات عمل کنند. به این خاطر که به این فضای مسموم و غبارآلود برای موج‌سواری انتخاباتی نیاز داشتند و بنابراین چشم خود را به شبیخون سیاسی و فرهنگی سرویس‌های جاسوسی بیگانه و ناتوی فرهنگی- اطلاعاتی بستند.

ثالثا هزینه این بازی خطرناک، ایجاد بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی در چند سال گذشته، تحمیل تورم انتظاری به مردم، و غافل کردن عوام و خواص از مسائل مهم کشور بوده و مسئولیت همه آنها بر دوش دولت سنگینی می‌کند. این البته سوای مسئولیت کسانی است که دانسته، با شبکه عنکبوتی دشمن همکاری کرده و برای نامردی‌های آن بستر و ملاط اطلاعاتی فراهم کردند. بازگشایی جعبه سیاه کانال آمدنیوز، حتما پاسخ بسیاری از سؤال‌ها را در این باره خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.