معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات فرهنگی به گروه و کاروان‌های زیارتی به صورت شبانه روزی در رواق دارالهدایه خبر داد.

ارائه خدمات فرهنگی  شبانه روزی به کاروان‌های زیارتی دهه آخر صفر در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد گفت: همزمان با دهه آخر صفر و سالروز رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن و امام رضا(ع) خدمات فرهنگی شبانه‌روزی به کاروان‌های زیارتی در رواق دارالهدایه ارائه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گروه‌های زیارتی در تمام ایام سال می‌توانند از خدمات فرهنگی رواق دارالهدایه بهره‌مند شوند، اظهار کرد: برنامه «فیض حضور» در دهه پایانی صفر به همه کاروان‌ها و اردوهای زیارتی رضوی خدمات مختلف فرهنگی، تبلیغی و مذهبی ارائه می‌دهد.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی در حرم مطهر سابقه‌ای نزدیک به ۱۶ سال دارد، بیان کرد: خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با محوریت رواق دارالهدایه، در پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب در حرم مطهر و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) در بین زائران حریم رضوی شکل گرفته است.
شریعتی‌نژاد در خصوص شیوه پذیرش این کاروان‌ها تصریح کرد: پذیرش این گروه‌ها با دریافت تقاضای خدمات فرهنگی آن‌ها به صورت حضوری در دفتر رواق دارالهدایه صورت می‌گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ویژه گروه‌ها و کاروان‌های زیارتی که در برنامه‌های رواق دارالهدایه شرکت می‌کنند، هدایای متبرکی تدارک دیده شده که پس از پایان هر برنامه اعطا می‌شود.

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.