البرز- سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با ابراز خرسندی از کسب نخستین پیروزی نماینده استان در رقابت های فوتبال دسته دوم کشور گفت: ۳ امتیاز حیاتی را در خانه کسب کردیم و از این حیث به بازیکنان و مردم کرج تبریک می گویم.

۳ امتیاز حیاتی را در خانه کسب کردیم

محسن کریمی در گفتگوی با قدس آنلاین اظهار کرد: در دیدارهای گذشته موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریفان خلق می کردیم که با بدشانسی وارد دروازه نمی شد اما در این بازی روز گذشته مقابل نفت امیدیه توانستیم ضمن ارائه بازی مالکانه ۳ امتیاز را نیز کسب کنیم.

وی با اشاره به لغزنده بودن زمین گفت: تیم شهدای رزکان عادت به ارائه فوتبال زمینی دارد که به دلیل نامساعد بودن زمین کمی با مشکل مواجه شدیم اما در نهایت توانستیم بخش عمده ای از اهداف خود را در زمین اجرا کنیم.

سرمربی تیم شهدای رزکان البرز در خصوص عصبانیت خود در دقایق پایانی بازی توضیح داد و گفت: اعتراض من به این دلیل بود که داور ابتدا ۴ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت اما بیشتر از آن زمان را اعلام کرد و باتوجه به حساسیت بازی کمی عصبانی شدم.

کریمی در پایان گفت: قدردان تمامی هواداران کرجی هستم که از این تیم حمایت می کنند و اعتقاد دارم با حمایت آن ها بزودی به یکی از تیم های قابل احترام در لیگ دسته دوم کشور تبدیل خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.