معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: جمع بندی نهایی در مورد تعطیلی روز دوشنبه به اتفاق شهر دار مشهد صورت گرفته و منتظر تصیم نهایی استانداری خراسان رضوی در این باره هستیم.

جمع بندی فرماندار و شهردار برای تعطیلی دوشنبه در مشهد

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در مورد تعطیلی روز دوشنبه ۶ابان ماه که بین دو روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) قرار گرفته است و برآوردها از حضور میلیونی زائران در مشهد حکایت دارد جمع بندی نهایی به اتفاق شهردار مشهد صورت گرفت و موضوع در باره تصمیم گیری نهایی به استانداری خراسان رضوی ارسال شد.

وی تصریح کرد: تصمیم نهایی در این باره از سوی استاندار گرفته خواهد شد و ما منتظر نظر استانداری درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی مشهد در این روز هستیم.

فرماندار شهرستان مشهد ادامه داد: به محض اعلام نظر استانداری در این باره ، موضوع  از طریق فرمانداری مشهد به اطلاع مردم و رسانه ها خواهد رسید.

همچنین محمد رضا کلایی شهردار مشهد عنوان کرده است که پیشنهاد  تعطیلی روز دوشنبه مشهد را  به استاندار خراسان رضوی ارائه کرده است   و استاندار نیز موضوع را به فرمانداری مشهد ارجاع داده است  .

از این رو فرمانداری مشهد نیز به همراه شهرداری مشهد جمع بندی نهایی در این باره را انجام داده اند و تصمیم گیری نهایی را برعهده استاندار خراسان رضوی گذاشته اند که به احتمال زیاد تا پایان وقت اداری امروز اعلام خواهد شد . 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.