به نظر می‌رسد OPPO قصد دارد به زودی سری گوشی‌های هوشمند رنو خود را گسترش دهد.

OPPO Reno S  ماه دسامبر عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به نظر می‌رسد OPPO قصد دارد به زودی سری گوشی‌های هوشمند رنو خود را گسترش دهد، طبق گزارشی که توسط 91mobiles انجام شده ، نسخه بعدی در ترکیب رنو از غول فناوری چینی گوشی هوشمند OPPO Reno S خواهد بود.

این منبع ادعا می کند که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 65W Super VOOC 2.0 وارد بازار خواهد شد و باعث می‌شود تا این اولین گوشی باشد که این فناوری را ارائه می‌دهد، Reno S پس از Reno ، Reno 10x Zoom ، Reno2 ، Reno2 F و Reno2 Z ششمین گوشی هوشمند سری رنو خواهد بود.

به گفته این منبع ، OPPO Reno S یک پرچمدار خواهد بود که می تواند از آخرین چیپست برتر Qualcomm یعنی Snapdragon 855 Plus بهره ببرد، در این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در عقب استفاده شده است، این منبع مدعی است OPPO Reno S با قیمتی بالاتر از 40 هزار روپیه عرضه خواهد شد که این امر آن را به گران ترین مدل‌های سری رنو تبدیل می‌کند، سرانجام  این گزارش ادعا می‌کند که این پرچمدار در دسامبر در برخی از نقاط جهان عرضه می شود.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد مشخصات OPPO Reno S در دسترس نیست، با این حال از آنجا که یک پرچمدار خواهد بود ،  می‌توان انتظار داشت که این گوشی چهار دوربین اصلی را در قسمت پشت، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و یک طراحی تمام صفحه با حاشیه‌های کم را داشته باشد.

از آنجا که گفته می‌شود این تلفن دارای فناوری شارژ سریع 65W است ، می‌توان انتظار داشت که یک باتری عظیم با عمر بالا داشته باشد، با این حال در حال حاضر هیچ یک از این موارد به طور رسمی تأیید نشده است ، بنابراین ما باید منتظر بمانیم و ببینیم OPPO در پرچمدار جدید خود چه قابلیت‌هایی را اضافه می‌کند.

جدیدترین گوشی سری Reno که به بازار عرضه شده است OPPO Reno2 F است، این گوشی یک دوربین میان رده با دوربین سلفی پاپ آپ، تنظیم دوربین چهارگانه در عقب و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است و با قیمت 25،990 روپیه موجود است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.