یزد - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام ۳۲ مورد حادثه و نجات ۳ نفر در یک ماهه گذشته خبر داد.

۳۲ عملیات امداد و نجات در یزد انجام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد،دکتر محسن حرازی زاده اظهارداشت : عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل: ۱۲ عملیات جاده ای، ۱۳ خدمات حضوری و ۷ عملیات مناسبتی بوده است.

وی افزود: طی این عملیات ۱۲۸ نفر دچار حادثه شدند که ۲۹ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۱۸ نفر در خدمات حضوری و ۸۱ نفر در خدمات مناسبتی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

حرازی زاده تصریح کرد: به دنبال این عملیات ۳ نفر نجات یافتند که ۲ نفر آن‌ها به صورت سرپایی و ۱ نفر  به مراکز درمانی توسط آمبولانس هلال احمر انتقال داده شد و در میان نجات یافتگان ۲ نفر در عملیات امداد و نجات جاده‌ای و ۱ نفر در خدمات مناسبتی بودند.

حرازی زاده همچنین از خدمات رسانی ۳۱ تیم به حادثه دیدگان جاده ای خبر داد و گفت : ۱۱۱ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۳۱  تیم به همراه ۱۴ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای ۲ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

وی میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را ۱۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۵۰ دقیقه و ۴ ثانیه اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.