در اوایل هفته جاری، برند تجاری زیر مجموعه هواوی Honor ،گوشی میان رده Honor ۲۰ Lite را در چین معرفی کرد.

گوشی میان ردۀ جدید هواوی را بشناسیم+ عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در اوایل هفته جاری، برند تجاری زیر مجموعه هواوی Honor ،گوشی میان رده Honor ۲۰ Lite را در چین معرفی کرده بود، نسخه جدیدی از این گوشی با نام Huawei Enjoy ۱۰s moniker نیز رسمی شده است.

از لحاظ مشخصات و قیمت گذاری ، Enjoy ۱۰s بین Enjoy ۱۰ و Enjoy ۱۰ Plus قرار دارد که اخیراً در چین معرفی شده است. Enjoy ۱۰s یک تلفن با بودجه مناسب است که دارای اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش و دوربین های عقب سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی است.

مشخصات Huawei Enjoy ۱۰s

گوشی هوشمند Enjoy ۱۰s دارای صفحه نمایش OLED ۶.۳ اینچی با وضوح کامل HD + و سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است و پنل OLED a نسبت ابعادی ۲۰: ۹ را ارائه می دهد.

گوشی های Enjoy ۱۰ و Enjoy ۱۰ Plus از Kirin ۷۱۰F بهره می برند و گوشی هوشمند Enjoy ۱۰s نیز به همین ترتیب است و با ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت همراه شده است و همچنین با اضافه کردن یک کارت microSD به شکاف سیم هیبریدی ، می توان فضای ذخیره‌سازی آن را بیشتر کرد.

سیستم عامل این گوشی هوشمند Android ۹ Pie با EMUI ۹.۱.۱ تنظیم شده است، Enjoy ۱۰ توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ساعتی پشتیبانی می شود و با یک شارژر ۱۰W ارسال می شود.

Enjoy ۱۰s در پشت خود یک دوربین سه گانه دارد، این دوربین دارای سنسور اولیه f / ۱.۷۹  چهل و هشت مگاپیکسلی است که همراه با لنز ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه با دیافراگم f / ۲.۴ و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۴ همراه است.

در جلو ، یک دوربین سلفی f / ۲.۰  شانزده مگاپیکسلی پیدا خواهید کرد، از ویژگی های عکاسی موجود در Huawei Enjoy ۱۰s می‌توان به زیبایی هوش مصنوعی، تشخیص صحنه هوش مصنوعی، حالت عمودی، حالت حرفه‌ای، حالت شب و ضبط فیلم آهسته ۴۸۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد و از دیگر ویژگی‌های قابل استفاده در دستگاه می‌توان به دوگانه ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS ، USB-C و شکاف هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Huawei Enjoy ۱۰s

Huawei Enjoy ۱۰s در ۱۶،۰۰۰ روپیه قیمت گذاری شده است، این گوشی هوشمند هم اکنون برای پیش سفارش در چین در دسترس است و محموله‌های ارسالی آن از ۱۲ نوامبر آغاز می‌شود و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد موجود بودن Enjoy ۱۰s در خارج از چین وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.