گزارش‌های جدید نشان می‌دهد موتورولا در حال کار بر روی تلفن‌های هوشمند با طراحی کم نظیر و یک دوربین سلفی پاپ آپ است.

"One Hyper" اولین گوشی موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، برخی از اطلاعات به بیرون درز شده ادعا کرده بودند که می‌تواند این محصول یک گوشی سری G باشد.

اکنون گزارشی تازه درباره توسعه دهندگان XDA نشان می‌دهد که یک گوشی هوشمند موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ می‌تواند با عنوان موتورولا One Hyper وارد بازار شود.

این گزارش فاش می‌کند که موتورولا One Hyper دارای شماره مدل XT۲۰۲۷-۱ است و به پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز شده است و این گوشی ممکن است اولین گوشی موتورولا با اندروید ۱۰ باشد.

مشخصات Motorola One Hyper

اطلاعات زیادی نسبتاً درباره گوشی هوشمند One Hyper توسط انتشارات اسپانیایی ProAndroid در اوایل این ماه فاش شد، نمایشگر این گوشی هوشمند ۶.۴ اینچ را اندازه گیری کرده و وضوح تصویر کامل HD + و نسبت ابعاد ۱۹.۵: ۹ را ارائه می‌دهد اما درمورد اینکه آیا این گوشی مجهز به نمایشگر AMOLED یا LCD است هنوز اطلاعاتی یافت نشده است.

تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ One Hyper با ۴ گیگابایت رم بخشی از قسمت اصلی سخت افزار گوشی را تشکیل می‌دهند، این گوشی ممکن است حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد و یک اسلات کارت میکرو اس دی برای گسترش حافظه آن در دستگاه موجود است. این گوشی هوشمند می‌تواند یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد، با این حال هیچ اطلاعاتی درمورد اینکه آیا از شارژ سریع پشتیبانی می کند یا خیر در دست نیست.

رندرهای نشت شده از One Hyper فاش کرده اند که دارای یک دوربین دوتایی عمودی در قسمت عقب آن است که انتظار می‌رود با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ تولید شود و می‌تواند از یک سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی f / ۲.۲ کمک بگیرد.

برای گرفتن عکس‌های سلفی می توان از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۰ استفاده کرد و انتظار می‌رود One Hyper با پشتیبانی از ضبط فیلم برداری حداکثر ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را  ضبط کند و سرعت ۱۰۸۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه را ارائه دهد، همچنین شایعه شده که این گوشی از جک صوتی ۳.۵ میلی متری بهره می برد و یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی وجود دارد.

از قیمت و در دسترس بودن گوشی هوشمند Motorola One Hyper تا اکنون هیچ صحبتی نشده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.