شیائومی به تازگی (Mi Notebook Pro 15 (2019 که به تازگی عرضه شده است را برای بازار چین به روز کرده است.

شیائومی نت بوک جدیدی را با پردازنده‌های نسل 10 اینتل راه‌اندازی کرد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شیائومی به تازگی (Mi Notebook Pro 15 (2019 که به تازگی عرضه شده است را برای بازار چین به روز کرده است. Mi Notebook Pro 15 Enhanced Edition با پردازنده 10 Gen Intel Core و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD راه اندازی شده است.

مشخصات و ویژگی های Mi Notebook Pro 15 Enhanced Edition

از نظر طراحی ، این دستگاه به مدل قبلی خود شباهت دارد اما برای حفظ دما از سیستم دو فن برخوردار است، این نوت بوک از نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت Full HD با وضوح 1،920 در  1،080 پیکسل برخوردار است و این پنل مجهز به 100 درصد gamer پر رنگ sRGB است.

برای عملکرد بهتر ، Mi Notebook Pro 15 Enhanced Edition به پردازنده‌های Nvidia GeForce MX250 GPU و 10th Gen Intel Core i7 با 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD متکی است.

یک کیبورد با نور پس زمینه با اندازه کامل نیز در این بسته موجود است، در حالی که یک باتری 60Wh باعث می شود این لپ تاپ زمان بیشتری در حال کار باشد.

یک دوربین 1 مگاپیکسلی با پشتیبانی از تماس های ویدیویی 720p در صفحه نمایش قرار داده شده است و برای اتصال، این نوت بوک دارای درگاه HDMI ، درگاه USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی متری است، این نوت بوک ویندوز 10 Home را اجرا می‌کند و وزن آن 2 کیلوگرم است.

قیمت و در دسترس بودن Mi Notebook Pro 15 Enhanced Edition

Mi Notebook Pro 15 Enhanced Edition برای نوع ذخیره سازی 16 GB RAM + 1TB SSD با قیمت   70،100 روپیه راه اندازی شده است، قیمت انواع دیگر آن در حال حاضر مشخص نیست. این نوت بوک برای خرید از اول نوامبر در چین در دسترس بوده و هم اکنون آماده سفارش است ، این لپ تاپ در یک رنگ خاکستری تیره راه اندازی شده است و هنوز اطلاعاتی از عرضه جهانی آن در دست نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.