کارشناس سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: مسیرهای منتهی به مشهد از جمله تربت حیدریه ، فریمان و قوچان از امشب تا صبح روز دوشنبه مه آلود خواهند بود و زائران پیاده امام رضا(ع) که از این مسیرها تردد می کنند باید برای حرکت برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

 محورهای منتهی به مشهد مه آلود هستند /با ورود سامانه جدید بارش ها در خراسان رضوی افزایش خواهد یافت

فریدون سنگ چولی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: از عصر شنبه تا  روز دوشنبه  در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان خراسان رضوی به صورت پراکنده بارندگی وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین مسیرهای منتهی به مشهد از جمله تربت حیدریه ، فریمان و قوچان از امشب تا صبح روز دوشنبه مه آلود خواهند بود و زائران پیاده امام رضا(ع) که از این مسیرها تردد می کنند باید برای حرکت برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: فضای  شهر مقدس مشهد نیز همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بارانی خواهد بود و دما نیز کاهش پیدا خواهد کرد به طوری که حداقل دمای این شهر به ۸درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

سنگ چولی افزود: روز  یکشنبه نیز شهر مقدس مشهد آسمانی ابری و بارانی خواهد داشت و با افزایش ابر بارندگی ها  از ظهر شدت خواهد یافت به طوری که  پیش بینی می شود در حدود دو میلی متر بارندگی در این روز در شهر مشهد رخ دهد، همچنین دمای هوا در این روز برای شهر مشهد بین ۸ تا ۲۰درجه بالای صفر متغیر خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی بیان داشت: برای روز دوشنبه نیز هوای مشهد نیمه ابری تا تمام ابری پیش بینی می شود و برای برخی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود.

سنگچولی افزود: روز سه شنبه نیز آسمان شهر مشهد ابری و بارانی خواهد بود و حداقل دمای هوای مشهد ۸درجه و حداکثر دما نیز به  ۲۲درجه بالای صفر خواهد رسید و بعدظهر روز سه شنبه بارندگی در مشهد به اوج خود خواهد رسید.

وی ادامه داد:  ازروز چهارشنبه نیز یک سامانه بارشی جدید از بخش شمالی وارد استان خواهد شد که حجم بارش ها را در استان و بویژه شهر مشهد برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه افزایش خواهد داد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.