وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز از بیمارستان صحرایی مستقر در مسیر زائران پیاده امام رضا (ع) در جاده قوچان– مشهد و ارائه خدمات پزشکی به آنان بازدید کرد.

وزیر بهداشت از بیمارستان صحرایی در مسیر زائران پیاده امام رضا (ع) بازدید کرد

دکتر سعید نمکی در دومین روز از سفر خود به مشهد مقدس با همراهی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر مدیران این دانشگاه با حضور در موکب های بین راهی مسیر زائران پیاده حضرت رضا (ع)، ضمن بررسی روند ارائه خدمات پزشکی به آنان، با خادمان و زائران گفت و گو کردند.

وی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: نحوه خدمات رسانی به زائران به نسبت مطلوب است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و ایستگاه های خدمات رسان در آمادگی کامل برای خدمت به زائران هستند.

دکتر نمکی افزود: خدمت به زائران بارگاه منور رضوی افتخار و نعمتی گرانقدر است که نصیب مردم مشهد شده و باید از اقدامات انجام شده در این راستا که با مشارکت تمامی دستگاه های ذیربط صورت می گیرد قدردانی کرد.

وی همچنین از پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری و بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد بازدید کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم در این خصوص گفت: در بیمارستان صحرایی که همزمان با ایام دهه پایانی صفر در مسیر قوچان - مشهد مستقر شده سه کانتینر و یک چادر بادی جهت ارائه خدمات پزشکی به زائران پیاده در نظر گرفته شده و خدمات ویزیت پزشک، پرستار، تزریقات و پانسمان هم انجام خواهد شد.

دکتر شاپور بدیعی افزود: در این بیمارستان ۱۰ تخت برای تزریقات و ماساژ زائران پیاده در نظر گرفته شده است.

وزیر بهداشت جمعه شب برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی مشهد وارد این شهر شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.