همدان- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در استان همدان موفقیت آمیز بوده است.

اجرای موفقیت آمیز طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروازط عمومی  معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان،مهدی الماسی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اظهار کرد: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) مجموعه‌های نظام یافته‌ای از خدمات و برنامه‌های پیشگیرانه شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی و اجتماعی از دانش آموزان است.

   الماسی بیان کرد: هدف مهم این طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی نسل نوپا در خصوص نحوه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

   سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: این طرح توسط اداره کل آموزش و پروش در شهرستان بهار منتخب استان همدان در حال اجرا است و با گسترش آموزش‌های ریشه‌ای در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی از دانش اموزان مراقبت خواهد کرد.

   وی همچنین توجه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان  به پیشگیری‌های رشدمدار را یکی از برنامه‌های اصلی این معاونت خواند و خواستار مشارکت بیشتر سایر دستگاه‌ها در اجرای بهینه برنامه‌های پیشگیرانه رشدمدار شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.