در آستانه شهادت امام هشتم(ع) خدام بخش انتظامات حرم مطهر رضوی مستقر در ایستگاه‌های درون و برون شهری به زائران پیاده امام رضا(ع) خدمات رسانی می‌کنند.

خدمات رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در ایستگاه‌های درون و برون شهری

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ایام سالروز رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع) بخش انتظامات حرم مطهر رضوی موکب‌های پذیرایی از زائران پیاده در شهر مشهد و جاده های منتهی برپا شده است و توسط خدام این بخش به زائران خدمات رسانی می شود.
در موکب‌ انتظامات حرم مطهر رضوی واقع در جاده قوچان روستای ساغروان جنب پاسگاه سلطان آباد که دهمین سال است در راستای خدمت به زائران پیاده در این محل برپا می‌شود، روزانه به طور میانگین صد نفر از خدام (۳۰ نفر خانم و ۷۰ نفر آقا) در زمینه‌های گوناگون به زائران پیاده ارائه خدمت می‌کنند.
طبق آمارهای به دست آمده در ایام پایانی ماه صفر در این ایستگاه ۱۳ هزار نفر از وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام بهره مند شده و به ۷۰۰ نفر نیز در این موکب اسکان داده می‌شود.
همچنین ایستگاه پذیرایی از زائران پیاده در کیلومتر ۱۲ جاده قدیم نیشابور از دیگر موکب های بخش انتظامات حرم مطهر رضوی است که در آن ۸ هزار نفر از اسکان و ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از وعده های صبحانه و شام و میان وعده بهره مند می‌شوند.
ایستگاه درون شهری واقع در خیابان فردوسی نیز از دیگر موکب‌های برپا شده از سوی بخش انتظامات حرم مطهر رضوی است که ۱۶۰۰ نفر در آن اسکان داده می‌شوند و ۲ هزارو ۴۰۰ نفر از وعده¬های صبحانه، نهار و شام بهره مند خواهند شد.
در این ایستگاه‌ها خدام بخش انتظامات بارگاه منور رضوی علاوه بر پذیرایی خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی، خیاطی، آرایشگری، ماساژ، کفاشی و ... به زائران پیاده امام رضا(ع) خدمت رسانی می‌کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.