قزوین_ مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری قزوین گفت: زنگ پدافند غیرعامل در هنرستان چمران قزوین نواخته می شود.

زنگ پدافند غیرعامل در هنرستان چمران قزوین نواخته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد افشار ظهر روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برنامه های مختلفی در هفته پدافند غیرعامل پیش بینی شده است که این برنامه‌ها از هشتم تا ۱۴ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته و با شعار «پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید، دفاع همه جانبه عامل و غیرعامل» در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های پدافند غیرعامل بصیرت افزایی و آگاهی جامعه و مسئولان در برابر تهدیدات فیزیکی، سیستمی و مدرن است و تلاش داریم با برگزاری برنامه های مختلف در این امر مشارکت داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین عنوان کرد: در نخستین روز از هفته پدافند غیرعامل، زنگ پدافند در ساعت هفت و ۴۵ دقیقه صبح در یکی از هنرستان های استان قزوین (هنرستان شهید چمران) به صورت نمادین نواخته می‌شود که برگزاری نشستی مشترک بین مسئولان پدافند غیرعامل استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه پیش بینی شده است.

افشار گفت: ۱۶ رزمایش نیز در نقاط مختلف استان برگزار می شود که در این رزمایش ها سپاه ناحیه نواحی استان قزوین مشارکت دارد که علاوه بر آن، برگزاری رزمایش میدانی با موضوع حملات گروه‌های تروریستی به مراکز انرژی نیز روز همانند سال گذشته پیش بینی شده است.

وی مطرح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک در ۱۱ آبان ماه سال‌جاری واقع در مقر نیروی انتظامی، افتتاح و بهره‌برداری دیتا سنتر منابع طبیعی استان، افتتاح چند طرح در حوزه آب و فاضلاب روستایی و شهری و برگزاری همایش ملی و علمی از دیگر اقدامات استان در هفته پدافند غیرعامل از جمله برنامه های پیش بینی شده هفته پدافندغیرعامل است.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری قزوین تصریح کرد: بازداشت مدیر شبکه آمدنیوز، به عنوان بزرگترین مرکز اشاعه دروغ به سرکردگی سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب  یک پیروزی بزرگ در زمینه جنگ نرم است و طبق آخرین آمار، ۱۴ میلیون حمله سایبری در یکسال گذشته به کشور صورت گرفته که تقریبا همه آنها خنثی شده است.

افشار یادآور شد: باتوجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ و دفاع بیولوژیکی بسیار خوب پیشرفته است، توانستیم در چندسال گذشته در برابر تهدیدات ژنتیکی رژیم صهیونیستی که به دنبال ضعف ژنتیکی غیریهود هستند، به خوبی ایستادگی کرده تا طرح‌های آنها به شکست بیانجامد و این امر جای خوشحالی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.