البرز- رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز از فعالیت ۲۷ انجمن ورزش کارگری در سطح استان خبرداد و گفت: مهم ترین هدف ما همگانی کردن ورزش میان کارگران است چرا که اعتقاد داریم توجه به سلامت جسم و روان کارکنان نوعی سرمایه گذاری است.

خوابگاه مدرن ورزشی کارگران البرز بهمن ماه افتتاح می‌شود

خلیل عبدالهی در گفتگو با قدس آنلاین با اشاره به جایگاه بالای البرز در کشور اظهار کرد: استان البرز با بیش از ۳۵۰ هزار بیمه شده ورزش کارگری در سال های اخیر همواره جزو برترین های کشور بوده و انتظارات را تا حد زیادی برآورده کرده است.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد ۶ ماه نخست سال جاری گفت: کارگران البرزی از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۰ مسابقه کشوری اعزام شده اند که خوشبختانه استان البرز در این رقابت ها از کسب مقام بی نصیب نبوده است.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز تصریح کرد: استان البرز در سال جاری میزبان مسابقات کوهنوردی کارگری بود که ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور در جاده چالوس به رقابت پرداختند.

عبدالهی ضمن اشاره به درخشش کارگران ورزشکار البرزی در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: بهنام محمدی و حسین یوسفی عطا در کاراته و مهرداد بهرامی در کشتی مدال آوران ایران در مسابقات جهانی ورزش کارگری اسپانیا بودند.

وی ضمن تاکید بر بحث اهمیت همگانی کردن ورزش میان کارگران گفت: اردیبهشت ماه و مصادف با هفته کارگر همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بیش از ۴۰۰ تن از کارگران در بوستان جهانشهر برگزار شد که تصمیم داریم تا این دست برنامه های مفرح در تمام ماه های سال استمرار پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز از احداث خوابگاه ورزشی کارگران خبرداد و گفت: این خوابگاه مدرن در مجموعه کارگران کلاک احداث شده که در دهه مبارک فجر به صورت رسمی افتتاح می شود.

عبدالهی تصریح کرد: شهر کرج همواره از نبود هتل وخوابگاه مناسب برای ورزشکاران رنج برده و پیش بینی می شود خوابگاه ۱۰۰ تخت خوابی کارگران تاحد زیادی توان جبران این چالش را در کرج داشته باشد.

وی با بیان اینکه اغلب برنامه های سال ۹۸ براساس برنامه تقویم انجام شده است گفت: در ماه های باقی مانده تا پایان سال ۱۲ تیم کارگری به مسابقات کشوری اعزام می شوند که پیش بینی می شود بار دیگر با دست پر از آن رقابت ها بازگردند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز ادامه داد: مسابقات ویژه کارگران در دهه مبارک فجر برگزار می شود که بنابر استقبال پرشور کارگران ورزشکار از مسابقات فوتسال، رقابت های این رشته از اواخر آذرماه آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.