رییس شورای شهر تهران عصر دوشنبه از چند ایستگاه صلواتی در مسیر زائران پیاده امام رضا (ع) دیدن کرد.

رییس شورای شهر تهران از ایستگاه‌های خدمت‌رسانی به زائران پیاده در مشهد دیدن کرد

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع)  گفت: محسن هاشمی رفسنجانی علاوه بر حضور در چند ایستگاه صلواتی از ستاد جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) نیز دیدن کرد و با نحوه خدمت‌رسانی خادمان این ستاد آشنا شد.

حسین رضایی افزود: تاکنون ۳۶۸ هزار زائر پیاده در قالب هزار و ۸۶۰ کاروان از استان‌های مختلف وارد مشهد شده اند و هم اکنون زائران پیاده بسیار در جاده‌های ۶ گانه منتهی به مشهد در حال نزدیک شدن به حرم مطهر رضوی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) در مشهد برای ۱۰۰ هزار زائر اظهار داشت: شب گذشته تمام ظرفیت اسکان در مدارس، حسینیه‌ها و سایر اماکن در نظر گرفته شده توسط این جمعیت کامل شد.

وی گفت: نگرانی بابت کمبود فضای اسکان برای زائران در مشهد وجود ندارد زیرا نهادهای مختلف به کمک جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) برای اسکان زائران شتافته اند.

رضایی افزود: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی نیز در مسیرهای ۶ گانه منتهی به مشهد برپا شده‌ و خدمات اسکان و پذیرایی، امور فرهنگی، رفاهی و درمانی به زائران پیاده رضوی ارائه می‌کند. 

وی اظهار داشت: ۲۰ ایستگاه صلواتی نیز در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در مسیرهای جاده قدیم مشهد - نیشابور، جاده طرقبه، شاندیز - مشهد و جاده سیدی - مشهد برای پذیرایی از زائران پیاده فعال خواهد شد.

وی پیش بینی کرد تعداد زائران پیاده امام رضا (ع) در مشهد به ۵۰۰ هزار نفر برسد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.