فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: ماموران مرزبانی پاسگاه ۱۷ شهریور تایباد طی یک هفته گذشته ۳۶۰ میلیون و ۴۶۱ هزار ریال کالای قاچاق در مرز دوغارون کشف و ضبط کردند.

کشف بیش از۳۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرز دوغارون

به گزارش قدس آنلاین، کاظم صمدی فرمانده هنگ مرزی تایباد، با اشاره به اقلام کشف شده که شامل انواع لوازم بهداشتی، آرایشی و پارچه است، گفت:  ماموران مرزبانی پاسگاه ۱۷ شهریور تایباد طی یک هفته گذشته ۳۶۰ میلیون و ۴۶۱ هزار ریال کالای قاچاق در مرز دوغارون کشف و ضبط کردند که در این ارتباط تعدادی متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
صمدی تصریح کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۶۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق توسط نیروهای مرزبانی هنگ مرزی تایباد کشف و ضبط شده است.
فرمانده هنگ مرزی تایباد بیان کرد: در بازه زمانی هفته گذشته بیش از پنج هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون کشف و ضبط شد که در این ارتباط نیز تعدادی متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده، راهی مراجع قضایی شدند.
صمدی از کاهش ۳۰ درصدی ورود مواد مخدر از سمت مرزهای شرقی کشور به داخل کشور خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو تن انواع مواد مخدر در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط شده که بیش از ۹۰ درصد آن از نوع مواد مخدر صنعتی می‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.