نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آستان قدس رضوی با راه‌اندازی قرارگاه جهاد خدمت به خوبی ظرفیت‌های مردمی را ساماندهی کرده است.

آستان قدس رضوی به خوبی ظرفیت‌های مردمی را ساماندهی کرده است/موضوع خدمت‌رسانی به زائران باید مردمی بماند

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از قرارگاه جهاد خدمت اظهار کرد: موضوع خدمت‌رسانی به زائران باید مردمی بماند، اگر برکت و عزتی در اربعین مشاهده می‌شود به دلیل مردمی بودن این کار است.
وی افزود: یکی از وظایف آستان قدس رضوی خدمت به زائران امام رضا(ع) است، در گذشته خدمت در محدوده حرم مطهر تعریف‌ شده بود، اما در سال‌های اخیر مردم و خدام به ‌صورت گسترده‌تر به‌ ویژه در دهه آخر صفر که مشهد پذیرای بیشتر زائران امام رضا(ع) است، خدمات متعددی را به زائران آقا ارائه می‌کنند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه اکنون مردم برای خدمت‌رسانی قادر به مدیریت فضا هستند، بیان کرد: به دلیل همراهی آستان قدس رضوی احساس خادمی امام رضا(ع) در افرادی که برای خدمت‌رسانی اقدام می‌کنند، ایجاد می‌شود.
قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: آستان قدس رضوی با راه‌اندازی قرارگاه جهاد خدمت به خوبی ظرفیت‌های مردمی را ساماندهی کرده است.
وی خدمت به زائران را یک کار ترویجی برای اصلاح سبک زندگی مردم مشهد عنوان کرد و گفت: احساس وظیفه در مشهدی‌ها باید به ‌عنوان مجاوران امام رضا(ع) ایجاد شود که خوشبختانه این مهم در حال شکل‌گیری است.
وی ادامه داد: امیدوارم زمانی برسد تا همه مشهدی‌ها در طول سال خود را خادم امام هشتم(ع) بدانند و در جهت خدمت به زائران امام رضا(ع) عمل کنند.
قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر مردمی ماندن خدمت به زائران امام رضا(ع) افزود: اگر برکتی در اربعین مشاهده می‌شود به دلیل مردمی بودن این کار است. مردمی بودن به هر کاری عزت می‌دهد، وقتی کار از حالت مردمی خارج شود، آن عزت را دیگر نخواهد داشت.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.