خرم‌آباد؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان ضمن تاکید بر رعایت اصول فنی و کارشناسی در اجرای پروژه‌های سیل از روند اجرای این طرح ها گلایه کرد.

گلایه از روند اجرای پروژه‌های سیل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان؛ سمانه حسن پور با اشاره به بازدیدها و نظارت‌های کارشناسان از روند پروژه‌های سیل با ابراز گلایه بیان کرد: در هفته گذشته همکاران فنی ما بصورت موردی از چند پروژه بازدید کردند که متاسفانه طبق گزارشی که تهیه شد از وضعیت کیفیت اجرا ناراضی بودند لذا به نظر می رسد بخاطر سرعت در اجرا کیفیت را قربانی می‌کنند که این موضوع اصلاً قابل چشم پوشی نخواهد بود.

وی افزود: در خصوص روند اجرای پروژه‌های سیل ، واحد فنی سازمان با ادارات متولی مکاتباتی انجام داده و خواستار وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شدیم .

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان خطاب به مدیران تاکید کرد: کارشناسان بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها را خواهند داشت نکاتی که نیاز به تذکر یا یادآوری باشد هم در حین پروژه و بصورت مکتوب حضور مدیران ارسال می‌شود و انتظار می‌رود مدیران مربوطه حداکثر توجه به رفع ایرادات را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.