مدیر مرکز مشاوره آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه آخر ماه صفر کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی حرم مطهر پذیرای زائران و مجاوران است.

کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی حرم مطهر پذیرای زائران و مجاوران است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، سید محسن اصغری نکاح به خبرنگار ما گفت: همزمان با آخرین روزهای ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) و تشرف خیل عظیم عاشقان و دلدادگان امام رئوف(ع) به این بارگاه مطهر، کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی حرم مطهر رضوی واقع باب الهادی(سر درب غربی) صحن جامع رضوی با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.
وی تصریح کرد: این کلینیک از ساعت ۷ صبح الی ۲۳ شب به زائران و مجاوران بارگاه قدسی رضوی خدمت‌رسانی می‌کند و در صورت نیاز و مراجعه زائران این ساعت افزایش می‌یابد.
مدیر مرکز مشاوره آستان قدس رضوی افزود: خدمات این کلینیک در ایام دهه پایانی صفر در زمینه تربیت فرزند، حل مشکلات و تعارضات بین همسران، زوج درمانی، تقویت مهارت همسران و ... است و روزانه ۱۲۰ نفر ساعت مشاوره در آن ارائه می‌شود.
اصغری نکاح در ادامه به برگزاری کلاس‌های مشاوره گروهی در این کلینیک اشاره و عنوان کرد: این کارگاه‌ها با موضوعاتی همچون مهارت‌های قبل از ازدواج، هنر زن بودن از منظر روانشناسی، خانواده سالم و حل تعارضات همسران، با حضور اساتید برجسته روانشناسی برگزار می‎‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.