معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد گفت:خوشبختانه هیچ موضوع امنیتی در ایام پایانی صفر در شهر مشهد نداشتیم.

هیچ موضوع امنیتی در ایام پایانی صفر نداشتیم

به گزارش قدس آنلاین ، احمد ریواده در حاشیه بازدید از ایستگاه استقبال زائر عرصه میدان شهدا گفت: اولویت اول در این ایام امنیت و آرامش زائران است که تا امروز هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران و مردم مشهد باشد، نداشتیم. 

وی افزود: ما در همه عرصه‌هایی که در شهر مشهد داشتیم به ویژه در این مجموعه که بیشتر کارهای فرهنگی و فکری به لحاظ بصری و محتوایی مشاهده می‌کنیم، هماهنگی و ارتقا نسبت به سال گذشته و برنامه‌های دیگر وجود دارد.

وی ادامه داد:از مجموعه شهرداری به ویژه معاونت گردشگری تشکر می‌کنیم. مشخص است که نیاز زائران را پاسخ داده‌اند و ما در صحبت با زائران و همشهریان متوجه شدیم که از فضاسازی متفاوت نسبت به سال‌های قبل، راضی بودند و این شور و حضور نیز نمایانگر حماسه مهربانی‌ای است که شهرداری بنای آن را گذاشته است. هم به لحاظ فکری و هم محتوایی برنامه‌های خوش‌فکری در عرصه میدان شهدا در حال اجرا است و مشارکت در حوزه‌های خدماتی، فرهنگی و پاسخگویی به زائران به درستی انجام می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مشهد تصریح کرد:مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و از جمله شهرداری عضو این کمیته‌های تخصصی یازده‌گانه هستند. اولویت اول در این ایام امنیت و آرامش زائران است که تا امروز هیچ موضوع امنیتی که باعث نگرانی زائران و مردم مشهد باشد، نداشتیم. این مرهون تلاش دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و همکاری و کارهای شبانه‌روزی نیروی انتظامی به ویژه پلیس راه و راهور است که به لحاظ ترافیکی اقدامات موثری داشتند.

ریواده گفت:در حوزه بافت حرم نیز برای اینکه به زائران پاسخ دهیم، در حوزه خدماتی هم ستاد خدمات سفر در خیابان طبرسی مستقر است و هم بازرسی‌های زیادی از مجموعه اصناف و واحدهای خدماتی داریم. یکی دیگر از وظایف مهمی که امسال نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده، موضوع اسکان زائران و هدایت آن‌ها بود. بیش از ۴۲۰ مدرسه، بیش از ۵۰۰ موکب در شهر مشهد و بیش از ۲۰۰ موکب در طول مسیرهای اصلی آماده و تجهیز شده است.

وی گفت:این اقدامات بیشتر جنبه مردمی داشت و هماهنگی‌ها با دستگاه‌های اجرایی بود. امروز در این مکان به ویژه حضور کتاب و اقشار مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگی مایه دلگرمی است. امیدواریم سال‌های آینده با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر برنامه‌ها را انجام دهیم.

ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.