همدان _رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی در هفت بخش و ۴۴ رشته برگزار می‌شود افزود: در این جشنواره از ۳۸۴ نفر از برگزیدگان تقدیر می شود.

تقدیر از ۳۸۴ نفر از برگزیدگان جشنواره قرآن وعترت
به گزارش قدس آنلاین ، رشید حیدری‌مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان  شامگاه سه شنبه در افتتاحیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در همدان گفت  :جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی در هفت بخش و ۴۴ رشته برگزار می‌شود که از ۳۸۴ نفر از برگزیدگان تقدیر میشود .
رشیدی با بیان اینکه امروز از ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور میهمانانی در همدان حضور یافته‌اند تا رویداد بزرگی رقم بخورد اظهار کرد: در این جشنواره ۸۲ هزار و ۵۰۳ نفر در سه رده شرکت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله برگزار شده که در مرحله اول میزبان ۴۵۰ نفر و مرحله دوم ۶۰۰ نفر بودیم گفت: نسبت رشد اعضای هیات علمی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند بیش از صد درصد است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت : خوشبختانه سرمایه معنوی ما رو به رشد است و هیچ اتفاقی جز قرآن و آموزه‌های آن نمی‌تواند سرمایه معنوی را افزایش دهد.
حیدری‌مقدم با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره در تعمیق‌بخشی فرهنگ قرآنی بسیار موثر است خاطرنشان کرد: همدان آمادگی برگزاری بیست و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی را هم دارد و امیدوارم این افتخار نصیب ما شود.
وی با بیان اینکه همدان افتخار میزبانی بیش از ۷۰ دانشجوی خارجی در این جشنواره را دارد، خواستار توجه به این مهم شد.
در این جشنواره معاون پرستاری وزارت بهداشت پیام وزیر بهداشت را قرائت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.